نوشته شده توسط : ریحانه

 

شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی

امروزه مراکز درمانی متعدد در سطح کشور نظیر بیمارستان ها، درمانگاه ها و جمعیت کثیری از پزشکان و حتی مشتریان خانگی نیازمند تجهیزات پزشکی می باشند. تجهیزات پزشکی به دلیل آن که با جان مردم سر و کار دارد بایستی از استاندارد های لازم برخوردار بوده تا بتواند سلامت جامعه را تامین نماید.

اداره کل تجهیزات پزشکی در این راستا سعی نموده است تا با معرفی تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و وارد کنندگان لوازم مصرفی پزشکی از سو استفاده ی افراد و شرکت های نامعتبر جلوگیری نماید. چرا که غیر استاندارد بودن لوازم پزشکی و یا دستگاه های پزشکی می تواند خطای پزشکان، متخصصین و مراکز درمانی را بالا  برده و موجب پایین آمدن سطح بهداشت و سلامت در جامعه شود.

لزوم توجه به این مهم همچنین باعث شده است تا این سازمان لیستی از قیمت های مصوب برای فروش تجهیزات پزشکی نیز ارائه نماید که به این طریق مصرف کنندگان خانگی و دیگر ارگان ها بتوانند از قیمت واقعی اجناس اطلاع پیدا کرده و مجبور نباشند که آن ها را با قیمت های گزاف از توزیع کنندگان غیر معتبر خریداری نمایند.

شرکت سدان مد با 15 سال سابقه ی فعالیت در زمینه ی تجهیزات پزشکی، امروزه با گسترش فعالیت های خود در زمینه ی تامین تجهیزات پزشکی تهران و نیز شهرستان ها اهتمام ورزیده است. از جمله اقدامات مفید این شرکت در راستای تامین نیاز های اساسی مردم به تجهیزات پزشکی شامل تجهیز کردن بیمارستان ها، تجهیز کردن کلینیک ها، تجهیز درمانگاه های عمومی و تخصصی، تجهیز آمبولانس، تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل را می توان نام برد.

فعالیت های مفید این شرکت به همین جا خاتمه نمی یابد، چرا که سدان مد بزرگ ترین شرکت پزشکی می باشد که با اکثر ارگان ها و سازمان های کشور همچون سازمان امداد و نجات، سازمان ملل، هلال احمر، شهرداری، نیروی دریایی سپاه، مپنا و ... همکاری نموده است.

لوازم مصرفی پزشکی

یکی از انواع لوازم مصرفی پزشکی، لوازم مصرفی جراحی می باشد که شامل استپلر، تروکار، لوله تراشه، کلیپ اپلایر، مش جراحی، کلیپس جراحی، بند لیگاتور، الکترو سرجری، سوند ها و ... بوده که مورد نیاز مراکز درمانی همچون بیمارستان ها می باشد. این لوازم مصرفی پزشکی به دلیل حساسیت بالا بایستی حتما از بهترین برند ها باشند تا بتوانند سلامت بیماران را حفظ کرده و برای ادامه ی زندگی آنان مشکل ساز نباشد.

سدان مد مرجع تخصصی کالای پزشکی می کوشد تا با تمرکز و تخصص لازم در این حوزه، فعالیت های خود را جهت ارتقا کیفیت و سطح سلامت و ایمنی کالای مصرفی پزشکی گسترش داده و در تمام مراحل درمان بیماری، همراه بیماران باشد. این شرکت تلاش دارد تا بیماران یا مصرف کنندگان خانگی برای تامین نیاز های خود به لوازم پزشکی سختی و مرارت را تحمل نکرده و با تامین سریع وسایل مورد نیاز ایشان، کمی از مشکلات بیماری آنان بکاهد. همچنین فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد با عرضه ی محصولات استومی، باند و گاز، پانسمان و ... با برند های مختلف و قیمت های متفاوت سعی می کند تا نیاز های مصرف کنندگان را با هر سطح توان مالی به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت برای تامین نیاز های مراکز درمانی می باشد. سدان مد در نظر دارد تا با فروش تجهیزاتی نظیر دستگاه های پزشکی به صورت نو و دست دوم موجبات رضایتمندی سازمان ها و ارگان های پزشکی را با وسعت هر چه تمام تر فراهم نماید. این شرکت با فروش تجهیزات دست دوم مرغوب و با کیفیت سطح توان مالی ارگان های دولتی را نیز در نظر گرفته و برای تامین نیاز های قشر محروم جامعه نیز از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

از آن جایی که جستجو برای محصول مورد نظر در بازار و خرید آن می تواند کاری سخت و طاقت فرسا باشد که زمان و انرژی زیادی را از شما صرف می کند، امروزه فروشگاه های اینترنتی خرید مردم را بسیار آسان نموده اند. در میان فروشگاه های اینترنتی تجهیزات پزشکی، فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد امان خرید تجهیزات پزشکی را به صورت آنلاین برای تمامی هم وطنان عزیزمان در تمام نقاط ایران فراهم نموده است.

شما می توانید لیستی از تمامی محصولات با برند های مختلف را در این فروشگاه به صورت موردی بررسی کرده و ویژگی های هر محصول را به صورت دقیق در این فروشگاه اینترنتی مطالعه نموده و سپس در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید. علاوه بر این، فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی سدان مد امکان پرداخت درب منزل را نیز برای خریداران تهرانی فراهم نموده است.

محصولات در این شرکت در تمامی شاخه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی، کلینیکی، مراقبت بیمار در منزل، تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس و نیز لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی ارائه می شوند که خریدی امن و راحت را برای شما امکان پذیر می سازند.

لوازم مصرفی پزشکی می توانند از نوع یک بار مصرف و یا از نوع چند بار مصرف باشند. لوازم یک بار مصرف همانطور که از نام آن نیز پیداست به صورت پکیج های بسته بندی برای جلوگیری از انتقال عفونت ها عرضه و روانه ی بازار می شوند که تنها یک مرتبه قابل استفاده می باشند. این محصولات شامل لباس های یک بار مصرف بیمارستانی، چسب های ضد حساسیت پزشکی، انواع دستکش های یکبار مصرف، گان و شان، سرنگ، آبسلانگ، انواع سوند ها، کلاه بیمار و جراح، سر سوزن، آنژیوکت و ... می باشند که تنها یک بار می توان از آن ها استفاده نمود.

علاوه بر لوازم مصرفی پزشکی، سدان مد تجهیزات پزشکی و محصولات زیبایی را نیز با قیمت و کیفیت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دارده و سعی می کند تا روز به روز برند های مختلف موجود در بازار را نیز به مصرف کنندگان خود ارائه نماید. ضمانت اصل بودن کالا، ارسال سریع و قیمت مناسب موجب شده است تا این روز ها سدان مد به یکی از محبوب ترین شرکت های توزیع کننده ی تجهیزات پزشکی بدل شده باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سازه های تبلیغاتی چیست؟ 

بدیهی است اگر افراد از وجود کسب و کار شما مطلع نباشند، هیچگاه به آن مراجعه نمی کنند. تابلو های تبلیغاتی و تابلو سر در ها نقش اساسی در معرفی و شناسایی یک کسب و کار ایفا می کنند. بدون نام و نشان نمی توان یک مغازه یا شرکت را به جامعه معرفی کرد. حتی اگر از روش های دیگر تبلیغاتی استفاده می کنید باید در سر در محل فعالیت تان نام و یا نشان خاصی داشته باشید.

همچنین می توان گفت نصب تابلو مغازه یا تبلیغاتی باعث به وجود آمدن حس اعتماد در مشتری و رسمی شدن کسب و کار می شود. اهمیت ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی بر هیچکس پوشیده نیست. با آنکه بازاریابی سنتی در حال منسوخ شدن است اما نصب تابلو ها همچنان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.  

 تابلو های سردر، تبلیغاتی پایدار و همیشگی روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد از تبلیغات اینترنتی گرفته تا تبلیغات در سطح شهر و ... انواع مختلف تبلیغات بسته به نوع از هزینه های مختلفی برخوردار می باشد. بسیاری از کسب و کار ها در آغاز فعالیت خود بودجه کافی برای تبلیغات ندارند به همین دلیل برخی از آنها در بدو کار با شکست مواجه می شوند.  در این باره باید گفت اولین مشتری های شما از رهگذران و عابران خیابان هستند. در سطح شهر میلیون ها مغازه و شرکت وجود دارد که همه ما روزانه حداقل از کنار صد تا آنها گذر می کنیم.

بدون شک اگر یکی از این مغازه ها نظر ما را به خود جلب کند، تمایل داریم که از داخل آن دیدن کنیم. به همین دلیل است که می گوییم اولین مشتری های شما از رهگذران خیابان هستند. در این بین اگر به تازگی فعالیت خود را آغاز نموده اید می توانید با نصب یکی تابلوی جذاب و مناسب با کسب و کارتان مشتریان بسیاری بدست بیاورید.  

هنوز هم بسیاری از مردم برای خرید به مغازه های داخل شهر مراجعه می کنند. اگر تابلو تبلیغاتی شما در میان مغازه های هم صنف تان بدرخشد بدون شک مشتری زیادی به دست می آورید. البته باید بدانید اگر کالاهای شما کیفیت لازم را نداشته باشند، به زودی مشتریان خود را از دست خواهید داد.  در واقع نصب تابلو تبلیغاتی در کنار روش های تبلیغاتی دیگر می تواند شما را به هدفتان برساند. اما چرا گفته شد نصب و ساخت تابلو تبلیغاتی و تابلو سر در یک تبلیغات دائمی است. همانطور که عنوان کردیم روش های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هزینه بسیاری از آنها بالا می باشد. به عنوان مثال در تبلیغات تلویزیونی باید میلیون ها ریال برای ساخت و نمایش یک تیزر کوتاه هزینه پرداخت کنید.

معمولا هر بار نمایش تیزر تبلیغاتی در تلویزیون هزینه جداگانه دارد. بدون شک شما نمی توانید به صورت مداوم و همیشگی در تلویزیون تبلیغات پخش کنید. اما با نصب تابلو تبلیغاتی و پرداخت یک بار هزینه ساخت تابلو می توانید تا سال ها از آن تبلیغات استفاده کنید.

شما هم هیچگاه به مغازه و یا شرکت هایی که نام و نشان ندارند وارد نمی شوید. حتی اگر بخواهید برای انجام خدماتی خاص به یک شرکت مراجعه کنید، در صورتی که تابلو سر در نداشته باشند دچار شک و تردید می شوید و از رفتن منصرف خواهید شد.

 

در ساخت و طراحی تابلو تبلیغاتی توجه به موارد زیر ضروری می باشد: 

  •  استفاده از متریال درجه یک و مقاوم
  • طراحی تابلو ها بر اساس آخرین متد های بازاریابی 
  • تفاوت در طراحی و ساخت تابلو با رقبا و مغازه های اطراف
  • طراحی و ساخت جذاب تابلو ها با هدف جذب مشتری بیشتر 
  •  تبلیغات مدرن و متفاوت 
  •  ساخت تابلو بر اساس مقاومت در برابر شرایط جوی محل


:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

قرار دادن لباس در جای مناسب یکی از دغدغه های بانوان ایرانی بوده و همیشه از این موضوع گلایه می‌کنند. علت آن هم عدم معماری اصولی خانه های ایرانی نسبت به خانه های شیک و استاندارد خارجی است. بر خلاف خانه های ایرانی در خانه های خارجی به صورت پیشفرض مکان هایی برای قرار دادن انواع لباس در نظر گرفته می‌شود. اما، شرکت هایی با طرح ایده های نوین این مشکل را تا حد زیادی بر طرف کرده و با ساخت رگال های لباس دغدغه قرار دادن لباس را از بین برده‌اند. رگال وسیله‌ای برای سامان دادن و مرتب کردن لباس بوده و شباهت زیادی به چوب لباسی یا رخت آویز دارد. با این تفاوت که دارای انواع و طرح های مختلفی بوده و هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند.

آشنایی با انواع رگال لباس

رگال ها برای کارایی بیشتر و تخصصی در مدل های مختلفی تولید می‌شوند. در ادامه برخی از محبوب‌ترین مدل ها را معرفی می‌کنیم.

  • رگال دیواری: این نوع از رگال ها شبیه به نردبان بوده و به صورت افقی به دیوارها نصب می‌شوند. به طوری که یک طرف میله آن توسط پایه به دیوار متصل شده و طرف دیگر آن به عنوان رخت آویز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • رگال استندی یا نردبانی: این مدل از رگال به شکل نردبان بوده و قابل جابجا شدن است؛ به گونه‌ای که شکل ظاهری آن شبیه به تاب های بازی است. یعنی دو طرف آن مجهز به دو پایه بوده و یک میله به آنها متصل شده است. از مزایای این رگال ها می‌توان به تاشو بودن و جاگیر نبودن آنها اشاره کرد. همچنین امکان قرار دادن کفش نیز بر روی آن وجود داشته و به عنوان جاکفشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • رگال سقفی: رگال های سقفی همانطور که از نامشان پیداست به سقف متصل می‌شوند. این رگال ها مانند لوستر به سقف وصل شده و لباس ها از آنها آویزان می‌شوند؛ از محبوب‌ترین مدل های این رگال ها می‌توان به رگال سقفی میله‌ای، رگال سقفی دایره‌ای و رگال سقفی گلدانی اشاره کرد.
  • رگال لوله‌ای یا میله‌ای: اگر به دنبال رگال های ظریف و کوچک هستید، می‌توانید از مدل های لوله‌ای یا میله‌ای استفاده کنید. این مدل از رگال ها دارای انواع ایستاده و سقفی هستند. مدل های سقفی مانند لوله های آب یا گاز به سقف متصل شده و نمونه های میله‌ای ایستاده نیز مانند مدل های نردبانی بر روی زمین نصب می‌شوند. فرق رگال میله ای ایستاده با نمونه های نردبانی در ابعاد و اندازه میله‌ها است. برای آشنایی بهتر به تصاویر زیر دقت کنید.

آشنایی با انواع رگال لباس

مزایای استفاده از رگال لباس

  • امکان جابجا کردن رگال ها
  • امکان تا کردن رگال ها
  • جاگیر نبودن
  • سبک بودن
  • دارای طرح ها و رنگ بندی متفاوت
  • زیبایی منحصر به فرد
  • ساماندهی لباس ها و مرتب کردن آنها
  • استفاده چند منظوره؛ به عنوان مثال جاکفشی، سبد، قرار دادن گلدان

فروشگاه اینترنتی چشمگیر با ارائه محصولات آشپزخانه مدرن با قیمتی مناسب در حال خدمات رسانی به عموم مردم می‌باشد. تمامی این محصولات طبق آخرین استانداردهای روز جهانی ساخته شده و هر کدام جلوه‌ای زیبا به فضای خانه می‌دهند. برای خرید انواع رگال لباس، با کیفیت بالا می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 27 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

چگونگی انتخاب و خرید عطر و نکات مهم و موثر در این مورد

عطر دارای رایحه مطبوعی است که مشام هر فردی را می نوازد و در او حس خوشایندی ایجاد می کند . عطر از اسانسهای روغنی،ترکیبات معطر، ثابت کننده و نگهدارنده و الکل تشکیل شده است . روغن ها و اسانس های موجود در عطر از طریق تـقـطـیر گـلهـا، گیاهان و سبزیجات و علفها بدست می آید.

برخی افراد عطر مورد علاقه شان را با توجه به سن،جنسیت،فصل انتخاب می کنند و افراد کمی در دنیا وجود دارند اطلاعات اندکی در رابطه با جنس،بو و حتی رنگ عطر دارند . در بین این افراد کسانی نیز هستند که تفاوت بین ادکلن و عطر را نمی دانند و هر دو را به عنوان عطر می شناسند. برخی افراد نیز عطر را مختص خانمها دانسته و به سراغ خرید عطر نمی روند.

امروزه افراد انتظار دارند کیفیت جنسی که می خرند باب میلشان بوده و هزینه ای که صرف آن کرده اند نهایت استفاده از آن را ببرند اما این روزها آنقدر برندهای تقلبی شبیه اصل شده اند که دیگر کمتر کسی قادر به تشخیص اصل از تقلبی است تا جایی که حتی واردکنندگان ادکلن هم نمی توانند ادکلن های اصل را از تقلبی تشخیص دهند. در این بخش از دنیای مد نمناک می خواهیم درباره انتخاب عطر، انواع عطر و نحوه تشخیص عطر اصل و تقلبی با شما صحبت کنیم.

نکات مهم در خرید عطر و ادکلن

طبقه بندی اولیه عطر

بوها از ترکیب چند بوی اصلی تشکیل می شوند . چهار بوی اصلی که در همه عطرها کاربرد دارند بوی چوب (ادویه ها را هم شامل می شود)، گل (میوه و برگ را هم دربر می گیرد)، خنک و خاورمیانه ای هستند که دارای طیف وسیعی می باشند.

عطرها با ترکیبی از این چهار سرشاخه اصلی به وجود می آیند اما در هر یک از عطرها یکی از آنها قالب است و هر کدام از این چهار طیف اصلی برای یک فصل مناسب هستند مثلا عطر خنک برای تابستان، گلی برای بهار، خاورمیانه ای زمستان و چوب برای پاییز مناسب است.

ترتیب عطرها از نظر ماندگاری و پخش بو

عطرها از نظر پخش بو به ترتیب ادکلن، ادوتویلت، ادوپرفیوم و پرفیوم هستند و از نظر ماندگاری و غلظت به ترتیب عصاره پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادکلن می باشند .

اگر عطر تقلبی ماندگاری بیشتری نسبت به عطر اصلی داشت باید بدانید سازندگان عطرها برای تشخیص ندادن عطر تقلبی از واقعی درصد الکل آن را کمتر می کنند تا دلیل مصرف کننده به اشتباه افتد.

علت ماندگاری بیشتر عطرهای تقلبی

نکاتی مهم برای خرید عطر خوب

1. عطر با حس افراد به صورت مستقیم ارتباط دارد و سبب می شود افراد از روی بوی شما قضاوتتان کنند زیرا بوی عطرسبب به دست آوردن شناخت و قضاوت می شودبنابراین باید عطر مورد نظرتان را درست انتخاب کنید.

2. برای انتخاب درست، علاوه بر سلیقه مشاوره نیزمهم است اما متاسفانه بسیاری از مشاوره ها به دلیل اینکه افراد می خواهند عطر موردنظر خود را بفروشند به درستی انجام نمی گیرد .

3. در هنگام خرید داشتن اطلاعات اولیه به راحتی انتخاب عطر و سردرگم نشدن شما کمک خواهد کرد. بسیاری از افراد سعی می کنند همواره از یک عطر استفاده نمایند زیرا معتقدند که هر کس باید بوی خودش را بدهدو با بوی این عطر مردم باید او را بشناسند.

4. زمان خرید عطر دقت کنید که این دیگران نیستند که باید از بوی عطرتان لذت ببرند بلکه ابتدا خودتان باید ازعطری که استفاده می کنید، لذت ببرید. برای لذت بردن خودتان از عطر انتخابی عطر را به گردن نزنید زیرا فاصله گردن تا بینی کم است و دیگر نمی توانید بو را حس کنید و باید دائما عطر خود را تجدید نمایید. بد نیست که هر چند وقت یک بار برای تنوع عطرتان را عوض کنید.

منبع : https://haftrange.com/product-category/buy-perfume/



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 26 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

لباس عروس فرمالیته لباسی است که شما روز قبل از عروسی برای عکس برداری و … آن را به تن می کنید و فرمالیته عروسی همان روزی هست که شما این لباس را  در تن خواهید کرد. تفاوت این روز با روز عروسی این است که هیچ مهمانی در آنجا نیست و شما تنها یک لباس ساده مثل هر عروس و داماد دیگری به تن می کنید و برای گرفتن عکس های عروسی خود آماده می شوید. در واقع در این روز شما فرصت بیشتری دارید که برای عکاسی آماده شوید و عکس های بهتر و با کیفیت تری از زمان عروسی خود به یادگار بگذارید.

فرمایلته عروسی به چه کار ما می آید؟

قدعدتاً زمانی که شما برای عکاسی و عکس گرفتن زمان بیشتری داشته باشید، می توانید عکس های با کیفیت تر و جذاب تری از روز عروسی خود به یادگار بگذارید. جدای از این موضوع اگر بخواهید همان روز عروسی با لباس عروس و آرایش اصلی تان عکس برداری کنید، ممکن است استرس زیادی متحمل شوید و زمان زیادی را برای این کار بگذارید. اما با فرمالیته عروسی شما با خیال راحت تمام کارهای خود را انجام می دهید و برای روز عروسی با خیال راحت آماده می شوید.

همچنین در فرمالیته عروسی شما می توانید به مکان های مختلفی برای عکس برداری بروید که چنین امکانی در روز مراسم عروسی شما وجود نخواهد داشت.

برخی دیگر از مزایای فرمالیته عروسی به شرح زیر می باشند:

  • در صورتی که عکسی را برای روز عروسی تان بخواهید آماده شود، ادیت و چاپ عکس ها با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.
  • غروب بهترین زمان برای عکاسی است و عکس های هنری خیلی زیبایی را در این موقع از روز می توان گرفت که اگر روز فرمالیته نباشد، این امکان برای شما خیلی سخت فراهم می شود.
  • شما با روز فرمالیه تجربه ای برای روز عروسیتان به دست می آورید و در واقع همه چیز را قبل از مراسم عروسی یک بار امتحان کرده اید! از پوشیدن لباس عروس گرفته تا آرایش و …!
  • روز عروسی ممکن است کلی اتفاق ناخواسته رخ دهد که این مسئله، عکس برداری از شما را مشکل می سازد.
  • فرمالیته عروسی برای زمستان بسیار به کار شما می آید! چرا که در این فصل، روزها کوتاه تر هستند و در نتیجه شما زمان محدود تری برای کارهای مربوط به مراسم خود دارید.
 


:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 / 8 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

خرید اینترنتی لباس کودک ارزان با کیفیت

امروزه شرایط زندگی بهبود پیدا کرده و برای خرید کردن نیاز نیست ساعت های زیادی را در خیابان ها و مغازه ها صرف کنیم.

خرید اینترنتی کار را راحت کرده و مخصوصا در شرایط بیماری کرونا و لزوم کمتر خارج شدن از منزل به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خرید اینترنتی یکی از بهترین راه حل ها برای این موضوع هست.

فسقلی شیک و پیک یکی از فروشگا ههای با سابقه و معتبر در زمینه فروش پوشاک کودک هست از با سابقه چند ساله و تعداد زیادی مشتری راضی اقدام به فروش از طریق پیج اینستاگرام فسقلی شیک و پیک  می کند.

همینطور در کانال تلگرام فسقلی شیک و پیک  می توان لیست به روز لباس ها و قیمت ها به همراه سایزبندی و عکس های مختلف از لباس ها را دید و به سادگی انتخاب کرد و سفارش داد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 8 / 1399 | نظرات ()