نوشته شده توسط : ریحانه

چرا بعد از عمل لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی باید گن لیپوماتیک بپوشم ؟

۱- کاهش ورم بعد از جراحی

تورم بعد از عمل با تجمع مایع اضافی در حفره های شکم به دنبال تامی تاک یا هر جایی که لیپوساکشن انجام شده است , بروز می کند که باعث افزایش وزن شما می شود. گن بعد از عمل جراحی می تواند با اعمال فشار مناسب به ناحیه آسیب دیده با توزیع مجدد مایعات به کاهش تورم کمک کنند. فشار اعمال شده توسط این لباس ها می تواند  توده ها و برجستگی هایی که پس از تامی تاک ظاهر می شوند را هموار و یکنواخت کند.

۲- کبودی بعد از عمل را کاهش می دهد.

کانولایی که در لیپوساکشن استفاده می شود، رگ های خونی را در طول فرآیند استخراج چربی در حین حرکت به سمت و سوی آن مختل می کند. گن بعد از جراحی رگ های خونی را فشرده می کنند و از تجزیه و نفوذ گلبول های قرمز خون جلوگیری می کند. در نتیجه می تواند کبودی حاصل از این روش را کاهش می دهد. احتمال ایجاد کبودی بعد از عمل در بیمارانی که از گن بعد از جراحی استفاده نمی کنند به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

۳- کاهش درد بعد از عمل 

فشار اعمال شده توسط گن بعد از جراحی می تواند به نگه داشتن بافت های شما در جای خود بعد از جراحی کمک کند. که از محل برش و ساختارهای داخلی در برابر آسیب کمک می کند و همچنین احتمال درد و التهاب را در بدن کاهش می دهد.

۴- کاهش افتادگی پوست بعد از عمل 

یک عارضه جانبی حذف چربی از طریق لیپوساکشن ایجاد پوست شل در هنگام برداشت چربی است. با استفاده گن بعد از جراحی ، روند بهبودی افزایش می یابد. به دلیل اینکه استفاده از گن باعث می شود که پوست به‌ خوبی روی بافت‌های زیرین خود قرار گیرد و به آن بچسبد.

۵- کاهش عفونت 

گن بعد از عمل جراحی شکم به عنوان مانع فیزیکی عمل می کنند و از تماس مستقیم عوامل عفونی با محل برش جلوگیری می کند. بنابراین احتمال عفونت کاهش می یابد.

۶- حفظ تغییرات پس از عمل را به شکل و فرم صحیحی

کانتور جدید شکم شما به دنبال نتایج تامی تاک یا لیپوساکشن با استفاده از گن بعد از جراحی به شکل صحیحی حفظ می شود. بنابراین استفاده از گن بعد از جراحی شکم می تواند تغییرات کانتور بعد از عمل را حفظ کند.

۷- بهبود گردش خون

در هر جراحی خطر تشکیل لخته خون و حرکت آن وجود دارد، از جمله لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی. حرکت لخته خون می تواند رگ های ریوی را مسدود کرده و باعث آمبولی ریه شوند که یک عارضه خطرناک است. گن بعد از عمل جراحی شکم باعث گردش خون مناسب می شود و تشکیل لخته را کاهش می دهند و در نتیجه از عوارض مربوط به لخته خون جلوگیری می کنند.

۸- تسهیل در حرکت

گن بعد از جراحی به نگه داشتن بافت‌ها در جای خود در حین حرکت در دوران نقاهت کمک می‌کنند. بنابراین، با کاهش احتمال ایجاد فشار در محل برش باعث تسهیل در حرکت و راحتی می شود.

۹- کمک به تجزیه کلوئید کمک

پس از لیپوساکشن و تامی تاک، ممکن است بافت های اسکار اضافی در اطراف زخم بهبود یافته شما ایجاد شود که منجر به تشکیل کلوئید می شود. گن بعد از جراحی به تجزیه این بافت اسکار کمک می کنند.

منبع : بهترین گن لیپوماتیک



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

کاشت ابرو در مشهد 

مشهد به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران و دارای ده ها کلینیک تخصصی زیبایی به شمار می رود. از آنجایی که کاشت ابرو در مشهد، به روش های گوناگونی انجام می شود، برآورد هزینه و قیمت گذاری آن، بستگی به روش این عمل زیبایی دارد. همچنین میزان ریزش ابرو و تعداد تار موهایی که شما برای کاشت احتیاج دارید نیز می تواند در تعیین میزان قیمت آن موثر باشد.

هزینه عمل کاشت ابرو بسته به عوامل ذکر شده، هزینه‌ ای بین 6 تا 10 میلیون خواهد داشت. مهمترین متغیر در قیمت کاشت ابرو، تفاوت روش‌ های کاشت FUT یا FUE است که در ادامه مقاله به شرح این دو روش خواهیم پرداخت. البته قیمت ها در هر کلینیکی متفاوت است و بهتر است که پیش از مراجعه به کلینیک، اطلاعات کافی در مورد تعرفه ارائه شده توسط آن مرکز را کسب کنید. اما به عنوان یک قاعده کلی، هزینه کاشت ابرو نسبت به کاشت موی سر کمتر است.

 

آیا کاشت ابرو برای من مناسب است؟

چنانچه به دنبال ظاهری جذاب هستید و دوست دارید ابروهایی طبیعی و متراکم داشته باشید و البته ساکن مشهد هم هستید، ما بهترین گزینه را برای شما، پیشنهاد می کنیم: کاشت ابرو در معتبرترین کلینیک کاشت ابرو در مشهد یعنی کلینیک نوین ایرانا.

کلینیک نوین ایرانا با ارائه روش های مختلف کاشت ابرو و البته با قیمت کاملاً مناسب آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز مشهدی است.

کاشت ابرو، به قشر خاصی محدود نمی شود و در کل، همه افراد از جمله افراد زیر، می توانند کاشت ابرو انجام دهند :

  • هم زنان هم مردان می توانند کاشت ابرو انجام دهند.
  • افرادی که ابروهای نازکی دارند.
  • اشخاصی که به خاطر زیر ابرو برداشتن بیش از حد یا زخم، دچار ریزش ابرو شده اند.
  • افرادی که به دلیل عوامل مادرزادی، ریزش مو دارند.

اگر بالاتر از 20 سال هستید، وضعیت سلامتی مطلوبی دارید، به بیماری های خونی، عفونی، پوستی و آلرژیک مبتلا نیستید، دخانیات مصرف نمی کنید و در دوران بارداری یا شیردهی به سر نمی برید، می توانید بدون هیچ مشکلی، کاشت ابرو انجام دهید و از مزایای شگفت انگیز این فعالیت زیبایی، بهره مند شوید.

کاشت مو در مشهد : https://novinirana.com/fa/eyebrow-implantation-in-mashhad



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

Buy Real Telegram Members:  Here in Adby will add this kind of members by force add method. This method is completely different from fake members or pop-up members and we highly recommend this method for developing your own business in Telegram, so that you can get the credit for your Telegram channels or groups.

When you purchase group members, your group will be crowded and you have to control them, and if you have good service for them, it can be a good help to your Telegram group. You can order the desired amount of members. In this way, due to the forced entry of users into your group, drops are more than other methods and they can have left to 50% over time.

What is add force method?

These members are both real and international (Random Members), but will add by other unofficial Telegrams by force. In this way, online users will be forced to subscribe to your channel. And enhances your channel’s credibility. We know this method better than Fake members and there are potential customers in this method. We recommend this package for starting channels that do not have the necessary credential for their audience.

Most professional admin of Telegram channels or groups use this method. Because it is possible to attract a huge number of members to the channel in the shortest possible time. Some administrators prefer to force users to subscribe to their channel, and some do not believe in it and only subscribe to interested people on their channel. However, in both cases, real and active members will enter your channel or group

Source : https://adby.io



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

اهمیت طراحی سایت برای رشد کسب و کار

طراحی سایت به عنوان یکی از عناصر کلیدی در رشد و موفقیت کسب و کارها اهمیت بسیاری دارد. طراحی سایت منحصر به فرد و حرفه‌ای، برای جلب توجه مشتریان و ایجاد اعتماد بین آن‌ها و کسب و کار بسیار حائز اهمیت است.

یکی از اهمیت‌های اصلی طراحی سایت، اولین تعامل مشتری با کسب و کار است. وقتی یک مشتری به سایت شما مراجعه می‌کند، طراحی سایت باعث می‌شود که او احساس خوبی درباره کسب و کار شما داشته باشد و به راحتی با محصولات یا خدمات شما آشنا شود. در صورتی که طراحی سایت نامناسب یا غیرحرفه‌ای باشد، ممکن است مشتری احساس ناامنی کند و به سرعت از سایت خارج شود.

خدمات طراحی سایت ارائه شده توسط شرکت یا فرد متبحر و با تجربه همچنین به شما امکان می‌دهد تا خدمات و محصولات خود را به صورت بهینه و جذاب به نمایش بگذارید. با استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، ویدئوها و سایر عناصر طراحی می‌توانید تجربه کاربری بی‌نظیری را برای مشتریان خود ایجاد کنید و آنها را به خرید و استفاده از محصولات ترغیب کنید.

همچنین طراحی سایت موثر، بهبود قابل ملاحظه‌ای در سئو و رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو ایجاد می‌کند. با استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی سایت در طراحی، می‌توانید به راحتی در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرید و بیشترین ترافیک و بازدیدکنندگان را به سایت خود جذب کنید.

به طور کلی، طراحی سایت به عنوان رابط بین کسب و کار و مشتریان، نقش بسیار مهمی در رشد و موفقیت کسب و کار دارد. با طراحی یک سایت حرفه‌ای و جذاب، می‌توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید، تجربه کاربری بی‌نظیری ایجاد کنید و بهبود قابل توجهی در سئو و رتبه‌بندی سایت خود داشته باشید.

منبع » https://gitiget.com/webdesign



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 5 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

دستگاه کش لس

دستگاه کش لس یک ابداع جدید در دنیای مالی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پول نقد، تمامی امور مالی خود را انجام دهید. این خودپرداز غیر نقدی، به جز برداشت پول، قابلیت انجام عملیات متنوعی از جمله انتقال وجه به کارت، واریز به شماره حساب، خرید شارژ، پرداخت قبوض، خرید بلیط، دریافت موجودی حساب، و حتی تغییر رمز اول یا دوم کارت را فراهم می کند.

دستگاه کش لس دقیقا تمام خدمات عابربانک را انجام میدهد به غیر از دریافت پول با این تفاوت که در ابعاد کوچک‌تر به‌صورت رومیزی و دیواری موجود می باشد.
به عنوان مثال یک رستوران می تواند با تهیه دستگاه کش لس صورت حساب مشتریان خود را به‌صورت اتوماتیک توسط دستگاه کش لس انجام دهد. کافیست مشتری کارت را مانند دستگاه پوز بکشد مبلغ را وارد کند سپس دستگاه مبلغ مورد نظر را به حساب مقصد منتقل می کند .

اگر به شعب برخی از بانک ها مراجعه کرده باشید، حتماً با دستگاه‌هایی روبرو شده‌اید که در ابعاد به کیوسک‌های تلفن شباهت دارند. این دستگاه‌ها با صفحه نمایش بزرگ و کیبورد مناسب، سوالی را در ذهن شما به وجود آورده‌اند: دستگاه کش لس چیست و چه فایده‌ای دارد؟

نام این دستگاه کش لس  یا Cashless است که به تازگی تبدیل به گزینه محبوب در میان مشاغل و شعب بانکی شده است. این دستگاه‌ها قابلیت برداشت نقدی را ندارند؛ به عبارت دیگر، تمامی خدمات یک دستگاه خودپرداز را فراهم می‌کنند، با این تفاوت که وجه نقد برداشت نمی‌شود!

هدف از مراجعه به بانک یا دستگاه خودپرداز همیشه محدود به برداشت پول نیست. گاهی اوقات برای انجام عملیاتی مانند انتقال پول، پرداخت قبض و دیگر امور بانکی به دستگاه خودپرداز یا بانک می‌رویم. با استفاده از این دستگاه مدرن، می‌توانید بدون هدررفت زمان، به راحتی اقدام به انجام امور بانکی مختلف نمایید.تعریف چندین شماره حساب و انتخاب مقصد یکی از مهمترین مزیت های دستگاه کش لس می باشد.

اکنون، اکثر افراد از کارت های بانکی برای امور روزمره‌شان استفاده می‌کنند، که باعث بالا رفتن سطح امنیت و تسریع در انجام امور مالی می‌شود. استفاده کمتر از پول نقد ترند روز به روزی شده و دستگاه کش لس یا خودپرداز غیر نقدی به منظور ترویج این عادت اجتماعی طراحی شده است.

منبع : https://paxpoz.com/product-category/%DA%A9%D8%B4-%D9%84%D8%B3



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 / 11 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

پلیمرهای ترموپلاست به عنوان یکی از اختراعات بزرگ دنیای مدرن، وارد زندگیهای ما شدهاند. از ساخت ماکت های دانشگاهی، جعبههای بستهبندی گرفته تا قطعات خودروها، از وسایل پزشکی تا لوازم خانگی، پلیمرها همه جا حضور دارند.

در این میان، پلی کربنات پلیمر طلایی یزد به عنوان یک نمونه برجسته از پلیمرها و برند تولید کننده پلی کربنات در ایران، با ویژگیهای منحصر به فرد خود، توجه فراوانی به خود جلب کرده است. در ادامه به قیمت هر متر مربع پلی کربنات یزد و ویژگی های این طلق می پردازیم.

 

کارخانه پلیمر طلایی یزد از حدود 20 سال پیش به تولید ورق پلی کربنات و کریستال می پردازد

این شرکت به تازگی ورق های پلکسی گلاس نیز تولید می کند.

برای خرید از نمایندگی پلیمر طلایی یزد در تهران (با امکان ارسال به کل کشور)

با ما تماس بگیرید: 36612145 – 021

لیست قیمت فروش محصولات پلیمر طلایی یزد + دانلود کاتالوگ اطلاعات ورق های یزد

 

چند سوال که در این مقاله باید به آن جواب دهیم:

  1. آیا پلی کربنات پلیمر طلایی یزد قابلیت بازیافت دارد؟

بله، این پلیمر قابلیت بازیافت دارد و میتواند مجدداً به فرآیند تولید برگشت.

  1. آیا از نظر محیطزیستی بهتر از پلاستیکهای معمولی است؟

به دلیل امکان بازیافت و مصرف انرژی کمتر در تولید، پلی کربنات پلیمر طلایی یزد از نظر محیطزیستی بهتر عمل میکند.

  1. آیا این پلیمر در برابر تغییرات آب و هوا مقاوم است؟

بله، این پلیمر دارای مقاومت خوبی در برابر تغییرات آب و هوا است و تا حدی از تغییرات شیمیایی تحت تأثیر نمیافتد.

  1. آیا میتوان از این پلیمر برای بستهبندی مواد غذایی استفاده کرد؟

این پلیمر به علت مقاومت در برابر ضربه و شفافیت، به عنوان جایگزینی ایدهآل برای بستهبندی مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

  1. چه عواملی میتوانند به خراشیدگی این پلیمر ایجاد تأثیر کنند؟

تماس با سطوح خشن، مواد شیمیایی تنشزا، و تغییرات دما میتوانند به خراشیدگی این پلیمر ایجاد تأثیر کنند.

  1. قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات پلیمر طلایی یزد چقدر است؟

جدول لیست قیمت پلی کربنات شفاف در ادامه مقاله را مشاهده کنید.

 

 

کاربرد پلی کربنات پلیمر طلایی یزد در ساخت ماکت دانشگاهی

پلی کربنات پلیمر طلایی ، یک نوع پلیمر است که به دلیل ویژگیهای منحصر به فرد خود، در مختلف صنایع از جمله در کشور های ایران و آمریکا کاربرد دارد. یکی از کاربردهای جذاب این طلق پلیمر، ساخت ماکتهای دانشگاهی و آموزشی است. ماکتها به عنوان نمونههای کوچک و سهبعدی از محصولات و ساختارها، به دانشجویان و دانشآموزان کمک میکنند تا مفاهیم پیچیده را به شکل واضحتری درک کنند. در این متن، به بررسی کاربرد پلی کربنات در ساخت ماکتهای دانشگاهی میپردازیم.

 

مزایای استفاده از پلی کربنات پلیمرطلایی یزد در ساخت ماکتها

1. مقاومت بالای ماکت ساخته شده با پلی کربنات در برابر ضربه

پلی کربنات دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه است که از آن جهت استفاده در ماکتهای آموزشی بسیار مهم است. این ویژگی باعث میشود ماکتها تا مدت طولانیتری مورد استفاده قرار گیرند و از آسیبهای مکانیکی جلوگیری کنند.

 

2. شفافیت قسمت های به پلی کربنات چسبیده

در برخی از موارد، شفافیت مهم است تا دانشجویان بتوانند به راحتی نمودارها و قسمتهای داخلی ماکتها را مشاهده کنند. پلی کربنات به عنوان یک پلیمر شفاف، این امکان را فراهم میکند که جزئیات داخلی ماکتها به وضوح قابل رویت باشند.

 

3. انعطافپذیری ورق های طلق پلی کربنات یزد در کنار همدیگر

پلی کربنات دارای خواص انعطافپذیری است که به تدریس و یادگیری مفاهیم مرتبط با تغییر شکل و ساختارها کمک میکند. این ویژگی به دانشجویان اجازه میدهد ماکتها را با تغییرات مختلف مشاهده کرده و تأثیر آن تغییرات را درک کنند.

 

کاربردهای ماکتهای ساخته شده از پلی کربنات یزد

1. ماکتهای معماری

پلی کربنات به دلیل شفافیت و مقاومت در برابر ضربه، در ساخت ماکتهای معماری بسیار مؤثر است. دانشجویان معماری میتوانند از این ماکتها برای نمایش طراحیهای خود به شکل واقعیتر و درک بهتر از فضاهای ساختمانی استفاده کنند.

 

2. ماکتهای مکانیکی

در رشتههای مهندسی مکانیک و صنایع، ماکتهای پلی کربناتی به عنوان نمونههای مینیاتوری از ماشینآلات و سیستمهای مکانیکی مورد استفاده قرار میگیرند. این ماکتها به دانشجویان کمک میکنند تا اصول عملکرد و ساختارهای مختلف را درک کنند.

 

3. ماکتهای آزمایشگاهی

در آموزش علوم و آزمایشگاهها، ماکتهای پلی کربناتی میتوانند به عنوان نمونههایی از تجهیزات آزمایشی مورد استفاده قرار گیرند. این ماکتها به دانشآموزان کمک میکنند تا به شکل عملی تجربیات خود را کسب کنند.

 

 

 

خواص منحصر به فرد پلی کربنات پلیمر طلایی یزد در ازای قیمت هر متر مربع آن

1. مقاومت برجسته در برابر ضربه

پلی کربنات پلیمر طلایی یزد به دلیل ساختار مولکولی خاص خود، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ضربه است. این ویژگی آن را برای مصارفی مانند پنجرهها، شیشههای خودرو و وسایل ایمنی بسیار مناسب میکند.

2. شفافیت بینظیر

یکی دیگر از خصوصیتهای جذاب پلی کربنات پلیمر طلایی یزد، شفافیت بینظیر آن است. این خصوصیت آن را برای استفاده در محصولاتی که نیاز به انتقال نور دارند، مانند انواع عینکها و لوازم الکترونیکی، مناسب میسازد.

3. مقاومت در برابر حرارت

پلی کربنات پلیمر طلایی یزد دارای مقاومت خوب در برابر دماهای بالا است. این ویژگی آن را برای مصارف صنعتی و تولید قطعاتی که در شرایط حرارتی یا اشعههای مستقیم خورشید قرار میگیرند، مناسب میکند.

 

 

کاربردها و مصارف پلی کربنات پلیمرطلایی یزد

1. پلیمر یزد در صنایع خودروسازی

با توجه به مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت، پلی کربنات پلیمر طلایی یزد در تولید قطعات داخلی و خارجی خودروها به عنوان جایگزینی مناسب برای شیشههای سنتی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

2. پلی کربنات یزد در صنعت الکترونیک

شفافیت بینظیر این پلیمر، آن را برای استفاده در تولید قطعات الکترونیکی مانند صفحات نمایش، دوربینها و باتریها مناسب ساخته است.

 

3. محصولات پزشکی با ورق های پلی کربنات یزد

پلی کربنات پلیمر طلایی یزد به دلیل خواص ضدضربه و شفافیت، در تولید وسایل پزشکی مانند عینکهای محافظ، لوازم جراحی و وسایل آزمایشگاهی به کار میرود.

 

مزایا:

  • مقاومت بالا در برابر ضربه و حرارت
  • شفافیت بینظیر
  • وزن سبکتر نسبت به شیشه

معایب:

  • قابلیت خراشیده شدن در مقایسه با شیشه
  • حساسیت به تغییرات شیمیایی

 

 

قیمت ورق پلی کربنات پلیمر طلایی یزد

اگر مانند 10 درصد از خریداران پلی کربنات تخت (1100 نفر) در سال 1402، پلی کربنات برای نور گیر، پلی کربنات به جای شیشه و در کل ورق پلی کربنات نشکن و شبیه به شیشه می خواهید، جدول های قیمت هر متر مربع پلی کربنات شفاف (آیدا پلاستیک و پلیمرطلایی یزد) را مشاهده کنید.

 

جدول قیمت هر متر مربع پلی کربنات شفاف پلیمر طلایی یزد (پلی کربنات تخت یزد)

برند

ضخامت

قیمت هر متر مربع ورق پلی کربنات

قیمت ورق کامل (استاندارد) پلی کربنات یزد

پلیمر طلایی یزد

2

500.000  تومان هر متر مربع

2.970.000

پلیمر طلایی یزد

3

745.000 تومان هر متر مربع

4.470.000

پلیمر طلایی یزد

4

990.000 تومان هر متر مربع

5.920.000

پلیمر طلایی یزد

6

1.485.000 تومان هر متر مربع

8.880.000

پلیمر طلایی یزد

8

1.980.000 تومان هر متر مربع

11.800.000

پلیمر طلایی یزد

10

2.475.000 تومان هر متر مربع

14.720.000

پلیمر طلایی یزد

12

2.970.000 تومان هر متر مربع

17.700.000

 

بورس فروش پلی کربنات در تهران و برای اینکه بدانید از کجا پلی کربنات بخرید، پیشنهاد می کنم با پایین ترین قیمت ورق پلی کربنات از mrplexi.ir خرید طلق پلی کربنات را انجام دهید.

منبع:

Yazd Golden Polymer Polycarbonate (colcampus.com)



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فکر می کنم که باید در اینجا به ادبیات رهبری درباره‌ی انتخابات دقت بیشتری کنیم در همه‌ی

دوره‌های انتخابات ایشان بحث لزوم پر شور برگزار شدن انتخابات را داشته‌ و دارند.

اشاره ای کنم به جمله‌ی معروف رهبری که فرمودند:

 

اگر نظام را هم قبول ندارید به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنید.

 

این ادبیات خاص نشانگر دیدگاه فوق العاده در مورد انتخابات است. که به یاد به ان بسیار توجه نمود و برای ان راهکارهایی تهیه و تدارک دید.

در ادامه توجه شما را هم به آخرین اخبار انتخابات جلب می نمایم.

اول

هنوز بسیاری مخصوصا از طیف جبهه پایداری به شدت معتقدند اگر نظارت استصوابی نداشته و یا حذف شود هیچ اتفاق خاصی را شاهد

نخواهیم بود البته یادمان باشد شاید یک نفر بتواند مثل مصدق و یا بزرگان دیگر همیشه غوغایی بپا کند…

من بعنوان یک مشاور انتخاباتی قسم یاد می کنم اگر بجز موارد خاص مانند هرگونه سوء پیشنه ایی یا مانند ان اگر همه افراد تائید صلاحیت

شوند بخدا قسم شاهد یک مجلس پویا و حرفه ای خواهیم بود و مردم هم با صندوق های رای آشتی معنی داری خواهند نمود و لا غیر …

دوم

برخی از دوستان جبهه پایداری تلویحا فعالیت های انتخاباتی جریان میانه‌ رو تائید و عاملی برای رونق تنور انتخابات ارزیابی می کنند

مخصوصا اینکه احتمال تشکیل برخی ائتلاف‌ها از جمله نیروهای نزدیک به جناب اقای حسن روحانی و همچنین علی لاریجانی کاملا محتمل

است و لیست این دو نفر می تواند راه را برای حداقل 30تا 35 نفر یا حتی بیشتر را دست کم برای وجود به مجلس و خارج شدن از وضعیت

کنونی را بسیار تسهیل نماید که به نسبت وضعیت کنونی مجلس اتفاق بسیار مثبت تری رقم خواهد خورد.

سوم

کماکان شاهد حملات گسترده به دولت حسن روحانی و ناسزا گفتن به آن دولت بوده و تا اخر این دولت هم اینطور که مشخص است

خواهیم بود و به نظر می رسد دوستانمان در دولت فعلی فکر می کنند که مشکلات موجود را می‌توانند با این استراتژی حل نمود که اتفاق

بسیار بدشگونی خواهد بود.

چرا که عملکرد تا امروز دولت فعلی هم توسط دولت آینده نقدهای تند و تیزی را دریافت خواهد نمود که نمونه بارزآن اقتصاد دبشی است.

منبع : آخرین نقد و بررسی و اخبار انتخابات مجلس دی ماه 1402



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

رژیم فستینگ چیست؟+نمونه رژیم فستینگ

 

 

رژیم فستینگ یا روزه داری متناوب (IntermittentFasting) یکی از معروف ترین رژیم های غذایی و در واقع نوعی الگوی غذاخوردن است که بین دوره‌های غذاخوردن و ناشتایی در تناوب است. این رژیم به شما نمی‌گوید چه غذایی بخورید بلکه به شما می‌گوید کی غذا بخورید و این یکی از تفاوت‌های اساسی آن با دیگر انواع رژیم لاغری است.

در رژیم فستینگ شما بین ساعات روزه داری و ساعاتی که می‌توانید غذا بخورید در تناوب هستید. ایده رژیم روزه‌داری این است که در ساعاتی که شما غذا نمی‌خورید و بدن شما کالری دریافت نمی‌کند، به جای قند از چربی به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند و این اتفاق باعث می‌شود که لاغر شوید. در مورد این رژیم ادعا می‌شود که محدود کردن دریافت کالری به ویژه شب‌ها می‌تواند التهاب، مقاومت به انسولین و چاقی را کاهش دهد.

 

 

 

 

انواع رژیم فستینگ کدامند؟

وقتی صبحت از انواع برنامه‌های رژیم روزه‌داری به میان می‌آید بیشتر از سه مدل الگو صبحت می‌شود، اما در این مطلب ما می‌خواهیم شش مدل از محبوب‌ترین متدهای رژیم فستینگ را به شما معرفی کنیم:

 

 

۱. رژیم فستینگ ۱۶ : ۸

رژیم فستینگ ۱۶/۸ شبیه به روزه‌ای است که ما می‌شناسیم، البته تقریبا برعکس آن، یعنی ۱۶ ساعت روزه داری، از بعد از شام تا ناهار فردا و ۸ ساعت فرصت برای غذاخوردن که در این زمان می‌توانید ۲ تا ۳ وعده غذایی بخورید. البته در این فرصت هم باید غذاهای سالم بخورید و غذاهای فرآوری‌شده و پرکالری را کنار بگذارید.

این متد به اندازه‌ی روزه گرفتن سخت نیست. در واقع شما بعد از شام چیزی نمی‌خورد و صبحانه را هم بی‌خیال می‌شوید. یعنی اگر ۸ شب شام خوردید تا ساعت ۱۲ ظهر فردا چیزی نخورید، همین! در این فاصله شما می‌توانید آب، چای، قهوه و نوشیدنی‌های بدون کالری بخورید که گاهی برای ساکت‌کردن شکم گرسنه به درد می‌خورد. البته اگر اهل صبحانه خوردن باشید، فستینگ ۱۶/۸ کمی برای شما سخت خواهدبود.

 

 

 

نمونه رژیم فستینگ ۱۶ ۸

برای اینکه راحت‌تر این رژیم را رعایت کنید و بدانید که چه رژیمی است برای شما یک نمونه فستینگ ۱۶ ساعته آورده‌ایم. با ما همراه باشید.

همانطور که این رژیم را به شما معرفی کردیم، می‌دانید که باید برای گرفتن این رژیم، باید ۸ ساعت خوردن خود را انتخاب کنید. معمولا افرادی که این رژیم را انتخاب می‌کنند، تمایل دارند که ساعت ظهر تا عصر را برای خوردن برگزینند. این انتخاب شاید انتخاب منطقی به نظر برسد، از این بابت که شما می‌توانید در زمان فعالیت خود، گرسنه نباشید. گرسنه بودن می‌تواند فعالیت را برای شما سخت کند.

سعی کنید ساعاتی که غدا می‌خورید، مواد غذایی ذیل را در رژیم غذایی خود جای دهید:

· میوه و سبزیجات زیادی را بخورید. یکی از خوبی‌هایی که سبزیجات دارند، این است که می‌توانند شکم شما را پر کنند اما شما چندان وزن اضافه نکنید. پر شدن شکم شما را از خوردن کالری بیشتر کمک می‌کند.

· زمانی که شما ساعت ظهر تا عصر را انتخاب می‌کنید، می‌توانید شب را روزه‌دار باشید و صبح را نیز صبحانه نخورید. این به شما کمک می‌کند.

· سیب، موز، توت ها، پرتقال، هلو، گلابی میوه‌هایی هستند که بسیار برای شما مفید هستند.

· کینوآ، برنج، جو دو سر، جو و غلات کامل را در رژیم غذایی خود جای دهید. سعی کنید که این موارد را حذف نکنید زیرا برای زمان روزه‌داری و گرسنگی به داد شما می‌رسند.

· از چربی‌های سالم برای روغن‌های رژیم غذایی خود استفاده کنید.

· منابع پروتئینی غنی داشته‌باشید.

در رژیم فستینگ ۱۶/۸ شما از بعد از شام تا ناهار روز بعد نباید کالری مصرف کنید و در ۸ ساعت باقی‌مانده سعی کنید میوه و سبزیجات فراوان، پروتئین و چربی‌های سالم بخورید.

 

 

۲. رژیم فستینگ ۵:۲

در این مدل شما ۵ روز هفته یک رژیم غذایی معمولی و سالم را دارید اما دو رورز در هفته فقط ۵۰۰ کالری (زنان) تا ۶۰۰ کالری (مردان) مصرف می‌کنید. این مقدار کالری تقریبا یک‌چهارم کالری مصرفی شما در یک روز معمولی است. این رژیم که به آن Fast Diet هم گفته‌می‌شود اولین بار توسط مایکل ماسلی و میمی اسپنسر تعریف شد.

سعی کنید این ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری را به دو وعده غذایی با ۲۵۰ تا ۳۰۰ کالری تقسیم کنید. پیشنهاد ما برای غذا این است که در این دو روز از غذاهای دارای پروتئین بالا مثل مرغ بدون پوست، آجیل، حبوبات در کنار غذاهایی با فیبر بالا مثل میوه‌هایی دارای قند کم و سبزیجات مثل هویج و توت‌فرنگی استفاده کنید.

رایج‌ترین مدل فستینگ ۱۸:۶ (۱۸ ساعت فستینگ و ۸ ساعت غذاخوردن) و ۵:۲ (۵ روز رژیم عادی در هفته و ۲ روز رژیم فستینگ با مصرف ۵۰۰ تا ۶۰۰ کالری در روز) است.

 

 

۳. رژیم فستینگ ۲۴ ساعته یا بخور-بایست-بخور (Eat-Stop-Eat)

قبول دارم، اسم آن کمی عجیب و غریب در آب درآمد اما این برنامه می‌خواهد به شما بگوید که برای مدت ۲۴ ساعت برای یک یا دو روز در هفته ناشتا باشید. این روش توسط کارشناس بدنسازی برد پیلتون معرفی شد و چند سالی محبوبیت زیادی داشت. اینکه این ۲۴ ساعت را از چه ساعتی شروع کنید، چندان تفاوتی در نتیجه ایجاد نمی‌کند.

مثل برنامه‌های دیگر فستینگ شما می‌تواند آب، چای، قهوه و نوشیدنی‌های بدون کالری بخورید، اما خوردن غذاهای جامد و دارای کالری مجاز نیست. برای اینکه بتوانید با این متد لاغر شوید باید در باقی روزهای هفته یک رژیم غذایی متعادل و سالم داشته‌باشید، یعنی اینکه روز بعد از روز فستینگ غذای نخورده‌تان را جبران نکنید و به روال روتین رژیمتان بچسبید، به بیشتر و نه کمتر.

 

 

 

انواع رژیم فستینگ: 24 ساعته

رژیم غذایی 24 ساعته به این معنی است که فرد 24 ساعت را چیزی نمی‌خورد و 24 ساعت بعدی آن را به روال عادی غذا خوردن برمی‌گردد و طبق الگوی عادی، کالری دریافت می‌کند. این رژیم به “خوردن، توقف، خوردن” هم معروف است. به بیانی دیگر، در این رژیم شما باید یک روز در میان هیچ چیزی، جز نوشیدنی‌های بدون کالری، نخورید. این روش، به طور کلی کالری دریافتی بدن شما را نصف می‌کند (یک روز هیچ چیز نمی‌خورید و روز بعد، به الگو عادی دریافت کالری خود برمی‌گردید).

این نوع فستینگ بسیار سخت است و می‌تواند مشکلات زیادی را برای فعالیت‌های روزانه افراد به وجود بیاورد. به همین دلیل، رژیم فستینگ 24 ساعته به افراد توصیه نمی‌شود.

 

 

 

انواع رژیم فستینگ: 2 روز در هفته

یکی دیگر از انواع رژیم های فستینگ، نوع 5:2 آن است؛ به معنی این که 2 روز در هفته را باید روزه بگیرید. البته هیچ‌کس نمی‌گوید که دو روز در هفته نباید هیچ چیزی بخورید؛ بلکه توصیه می‌شود به طور میانگین، آقایان در این دو روز باید روزی 600 کالری و خانم‌ها باید 500 کالری دریافت کنند.

* نکته: مقدار کالری لازم برای بدن شما، بر اساس متابولیسم، فعالیت‌های روزانه، فعالیت‌های فکری و متغیرهای بسیار زیاد دیگر تعیین می‌شود و میزان کالری مورد نیاز دو فرد، یکسان نیست؛ به همین دلیل، توصیه می‌شود در این مورد با یک متخصص تغذیه صحبت کنید و به داده‌های این مقاله یا هیچ مقاله دیگری اکتفا نکنید.

 

 

 

 

مزایا و معایب رژیم فستینگ چیست؟

رژیم فستینگ به سرعت محبوب شد؛ آن هم به دلیل این که افراد دارای اضافه وزن، آن را روشی سریع برای لاغری تشخیص دادند و به همین دلیل، بدون آن که برنامه منظم و آگاهی کافی داشته باشند و مهم‌تر از همه، بدون مشورت با متخصص تغذیه اقدام به اجرایی کردن این رژیم در برنامه غذایی خود کرده‌اند.

بهتر است هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، ابتدا آگاهی و اطلاعات لازم در آن زمینه را به دست آورید.

رژیم فستینگ از نظر تنظیم میزان کالری دریافتی (برای افرادی که بیشتر از کالری مورد نیازشان در طول روز غذا می‌خورند و به همین دلیل، اضافه وزن دارند) و کاهش وزن به افراد می‌تواند کمک‌های زیادی کند ولی در صورتی که به شکل دقیق بتوان آن را اجرایی کرد.

به عنوان یک نکته، در نظر داشته باشید که کوچک‌ترین بی‌نظمی در اجرای هر کدام از انواع رژیم فستینگ، برنامه بدن شما را به هم می‌زند و همین باعث به وجود آمدن مشکلات بسیار زیاد برای شما می‌شود؛ بنابراین، بهتر است وقتی به سراغ رژیم فستینگ بروید که:

1. با یک متخصص تغذیه در این مورد صحبت کنید.

2. برنامه منظمی برای رژیم فستینگ خود در نظر بگیرید و آن را به صورت منظم اجرا کنید.

3. نوع و میزان دقیق مواد غذایی که در بازه‌های زمانی مختلف باید دریافت کنید را از پزشک بپرسید.

4. پایبند برنامه خود باشید.

 

 

عوارض رژیم فستینگ در صورتی که به درستی اجرا نشود، یعنی با کوچک‌ترین بی‌نظمی در روش اجرای آن، می‌تواند خود را بروز دهد مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· پرخوری

· کاهش وزن شدید (که موجب بیماری‌های مختلف می‌شود)

· احساس بیماری و خستگی شدید

· سردرد

 

در این بخش به بررسی این نکته می‌پردازیم که رژیم غذایی فستینگ چیست و چه مواد غذایی در این رژیم لاغری مجاز یا ممنوع هستند: غذاهای مجاز در رژیم روزه‌داری یا فستینگ تحقیقات نشان می‌دهد روزه‌داری متناوب با کاهش وزن، بهبود کلسترول و کاهش التهاب بدن مرتبط است.

 طبق مطالعه‌ای که در سال 2019 در مجله پزشکی نیوانگلند منتشر شد، آزمایش‌های بالینی نشان داده‌اند رژیم فستینگ برای سلامتی و پیشگیری از چاقی، سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی – عروقی و اختلالات عصبی فواید زیادی دارد.

اما باید توجه داشت رعایت اصول در این رژیم حتی ممکن است مهم‌تر از سایر رژیم‌ها باشند، زیرا افراد برای مدت طولانی‌تری بدون غذا می‌مانند که همین موضوع می‌تواند منجر به پرخوری شود. اصولی که باید به آن‌ها پایبند بود، به شرح زیر هستند:

 

 

غذاهای غیرمجاز در رژیم روزه‌داری یا فستینگ

غذاهای خاصی نیز وجود دارند که مصرف آن‌ها در رژیم روزه‌داری متناوب مفید و مجاز نیست. این غذاها شامل غذاهای پرکالری و حاوی مقادیر زیادی قند، چربی و نمک هستند. آن‌ها علاوه‌براین‌که قدرت سیرکنندگی بالایی ندارند، حتی در برخی موارد (مانند شیرینی‌ها) ممکن است بیشتر باعث گرسنگی شوند.

 علاوه‌براین، غذاهای پرکالری و چرب موادمغذی کمی دارند. برای حفظ یک رژیم غذایی فستینگ سالم، لازم است از مصرف موادغذایی زیر اجتناب شود: چیپس اسنک پاپ کورن پفک فست فودها ته‌دیگ یا ته‌چین چرب قندهای فرآوری شده همچنین باید از غذاهایی که قند اضافه دارند نیز پرهیز شود.

 قندی که در غذاها و نوشیدنی‌های فرآوری‌شده وجود دارد، فاقد موادمغذی بوده و حاوی کالری‌های شیرین و پوچ است که مصرف آن در رژیم روزه داری تایید نمی‌شود.

این قندها به‌سرعت متابولیزه شده و باعث گرسنگی می‌شوند. در رژیم غذایی فستینگ، باید از مصرف غذاهای قندی زیر پرهیز شود: بیسکویت‌ها آب‌نبات نبات و شکر کیک و کلوچه خامه شیرین سس باربیکیو و سس کچاپ آب‌میوه‌های صنعتی نوشابه‌ها غلات قندی و گرانولاها هرنوع چربی غیراشباع

 

 

 

بهترین زمان برای رژیم فستینگ چه زمانی است؟

برخی افراد، رژیم fasting خود را از صبحانه تا صبحانه یا ناهار تا ناهار یک‌روزه انتخاب می‌کنند. اما اینکه کدام بازه زمانی بهتر عمل می‌کند، به سیستم بدن فرد بستگی دارد.

 همچنین، یک فستینگ کامل 24 ساعته یک روز در میان ممکن است برای بسیاری از افراد دشوار باشد. بنابراین معمولاً برای مبتدیان توصیه نمی‌شود. در سایر رژیم‌های فستینگ نیز اولویتِ زمانی با ترجیحات و برنامه‌ریزی‌های خود فرد است.

 

رژیم فستینگ چگونه عمل می‌کند؟

چندین روش مختلف برای برنامه رژیم فستینگ وجود دارد، اما همه آنها بر اساس انتخاب دوره‌های زمانی منظم برای غذا خوردن و سپس اجتناب از غذا هستند. به عنوان مثال، یکی از این روش‌ها خوردن در هشت ساعت از روز و روزه‌داری در بقیه ساعات است. برخی هم دو روز در هفته فقط یک وعده غذایی می‌خورند.

برنامه‌های مختلفی برای روزه‌داری متناوب وجود دارد.بدن پس از اینکه ساعت‌ها بدون غذا می‌ماند، ذخایر قندش تمام می شود و به سراغ چربی‌ها میرود. این یک تغییر متابولیسم خیلی مثبت است و همان چیزی است که افراد به دنبال آن می‌گردند.

در این روش، فاصله بین دریافت مواد غذایی زیاد می‌شود و بدن برای تامین نیاز خود به سراغ چربی‌های ذخیره شده میرود. این درحالی است که اگر شما مرتبا غذا بخورید و ورزش هم نکنید، فرصتی برای سوزاندن چربی‌ها نخواهید داشت.در این نوع رژیم، خود فرد تعیین می‌کند که رژیم فستینگش چگونه باشد.

 ممکن است در زمان برنامه رژیم فستینگ مقدار کمی غذا بخورد یا اصلا چیزی نخورد.به هر حال این باعث کاهش کالری مصرفی در طول هفته میشود و سوزاندن چربی‌ها را تسریع می‌کند.

 

 

چه افرادی نمی‌توانند رژیم فستینگ یا رژیم روزه داری بگیرند؟

افراد مبتلا به مشکلات زیر نمی‌توانند رژیم fasting را دنبال کنند: دیابت اختلال در خوردن مانند بولیمیا که شامل آسیب رساندن به خود می‌شود استفاده از داروهایی که نیاز به خوردن غذا دارند افرادی که در سن رشد هستند خانم‌های باردار و شیرده حالا که متوجه شدید رژیم فستینگ چیست می‌توانید در ماه رمضان از این رژیم پیروی کنید.

رژیم فستینگ یا همان رژیم روزه داری متناوب برای کاهش وزن و کاهش اشتها مفید است. همانطور که گفته شد نتیجه به دست آمده از مقایسه‌ی رژیم fasting و دیگر رژیم‌ها با یکدیگر فرق چندانی ندارد.

به یاد داشته باشید که قبل از شروع لاغری با رژیم فستینگ حتما در مورد آن با پزشک خود مشورت کنید. اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که به دلیل بیماری خاص نمی‌توانند برای مدت طولانی چیزی نخورند و یا روزه بگیرند، رژیم فستینگ برای شما انتخاب مناسبی نیست.

 


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 19 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

شاید بارها این اتفاق برای ما همه رخ داده باشد؛ لحظاتی که به تنهایی یا در دوستی عاشقانه، در یک کافه زیبا، وقت گذرانده‌ایم. انتخاب کافه برخی اوقات به دلیل نزدیکی به محل کار یا دانشگاه ما اتفاق می‌افتد. اما بعضی اوقات یک کافه خاص برای ما به دلیل لحظات خاصی که در آنجا سپری کرده‌ایم، به یادمان می‌ماند و به عنوان مقصد دائمی‌امان انتخاب می‌شود. در آنجا همیشه به یاد آوری لحظه‌های عاشقانه‌امان می‌پردازیم.گاهی انتخاب یک کافه فقط به خاطر منوی خوب و غذاهای لذیذ آن می‌باشد. ممکن است انواع خاصی از غذاها و نوشیدنی‌ها در آنجا مورد توجه ما باشد. حتی به خاطر جزئیات زیبا که استفاده می شوند کافه هایی که فاصله زیادی دارند انتخاب میکنیم. کافه را به عنوان محلی برای فرار از زندگی روزمره انتخاب میکنیم. با دقت به هر بخش از دکوراسیون داخلی، ذهنمان را به فکر فرو می‌بریم و لذت می‌بریم.

انتخاب کافه براساس علایق در کافه نزدیک

انتخاب کافه ممکن است به خاطر منوی متنوع و جذاب آن باشد. گاهی از تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها در کافه لذت می‌بریم و همین امر می‌تواند عامل اصلی انتخاب باشد.همچنین، ممکن است زیبایی معماری داخلی و جزئیات ظاهری کافه نقش مهمی در انتخاب ما ایفا کند. گاهی اوقات فضای دلنشین و طراحی زیبا می‌تواند تجربه ارتباط با کافه را به یک تجربه هنری تبدیل کند.در نهایت، علاقه به کافه ممکن است از ترکیب این عوامل مختلف برخاسته و یک تجربه چندبعدی را برای ما فراهم کند.
در وب‌سایت کافه‌ نزدیک، تازه‌ترین و بهترین کافه‌های شهر را کشف کنید. در کافه نزدیک میتوانید به راحتی بر اساس علایق شخصی خود، بهترین محل‌های قهوه و نوشیدنی‌های گرم را پیدا کنید.کافه‌نزدیک با معرفی کافه‌هایی با دکوراسیون منحصر به فرد و جزئیات زیبا، به شما این امکان را می‌دهد که بهترین فضاهای شهر را بشناسید. در این سایت به سرعت و با دقت بهترین کافه‌های شهرتان را پیدا کرده و لذت یک تجربه کافه جدید را تجربه می کنید.

منبع : کافه نزدیک



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انواع پارتیشن اداری کدامند؟

پارتیشن‌های اداری را بسته به متریال سازنده به چندین دسته مختلف تقسیم‌بندی می‌کنند که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردارند و برای نصبشان باید فرایند مختلفی سپری شود.

اطلاع یافتن از انواع این محصولات قبل از سفارش پارتیشن اداری لازم و ضروری است.  از مهم‌ترین انواع پارتیشن اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن اداری ام دی اف همان گونه که از نامش نیز پیدا است از متریال ام دی اف ساخته شده و به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مشاهده عکس پارتیشن اداری ام دی اف کمک می‌کند تا با ویژگی‌های ظاهری این محصول بیشتر آشنا شوید. جالب است بدانید که جداسازی اتاق با ام دی اف می‌تواند به ساخت فضایی زیبا و ‌جذاب کمک شایانی کند.

اگر قصد خرید پارتیشن اداری ام دی اف را دارید، ضروری است که ابتدا با استعلام قیمت پارتیشن اداری ام دی اف از هزینه لازم برای خرید این محصول مطلع شوید.

برای ثبت سفارش پارتیشن اداری ام دی اف کافی است تا با متخصصان ما تماس بگیرید. ناگفته نماند که نصابان ما در زمینه نصب پارتیشن اداری ام دی اف نیز می‌توانند به شما کمک کنند. کافی است به نمونه پارتیشن ام دی اف ساخته شده توسط متخصصان مجموعه ما توجه داشته باشید و با انتخاب یک درب پارتیشن ام دی اف و نصب تخصصی نقش بسیاری در زیبایی ظاهری فضا داشته باشید.

 

پارتیشن اداری شیشه‌ای

پارتیشن‌های زیبا و با کیفیتی که با استفاده از متریال شیشه‌ ساخته شده‌اند را پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌نامند. قیمت پارتیشن اداری شیشه‌ای با توجه به فاکتورهایی مانند اندازه، نوع، طرح و رنگ، کیفیت، تکجداره یا دوجداره بودن و غیره متفاوت است.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه نمونه کارهای ما عکس پارتیشن اداری شیشه‌ای را مشاهده کنید و با ظاهر زیبای این پارتیشن بیشتر آشنا شوید.

اگر قصدتان برای خرید پارتیشن اداری شیشه‌ای جدی است و می‌خواهید یکی از با کیفیت‌ترین پارتیشن‌های بازار را با قیمتی مناسب تهیه کنید، جهت ثبت سفارش پارتیشن اداری شیشه‌ای می‌توانید با متخصصان ما تماس حاصل کنید.

ناگفته نماند که متخصصان ما در زمینه نصب پارتیشن اداری شیشه‌ای نیز می‌توانند به شما کمک شایانی کنند.

منبع : https://decootop.com/office-partition/

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 10 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

برای بازدید از استانبول چند روز کافی است؟

تور استانبول  3 شب و4 روز برای بازدید از استانبول کافی است تا بتوانید برخی از جاذبه های اصلی شهر را ببینید. در این مدت زمان، می توانید از مسجد آبی، کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، بازار بزرگ استانبول، و سایر جاذبه های محبوب دیدن کنید.

اگر زمان بیشتری دارید، می توانید از سایر جاذبه های استانبول نیز دیدن کنید، مانند:

  • جزیره پرا
  • مسجد سلیمانیه
  • موزه ایا صوفیا
  • موزه پرا
  • موزه نظامی
  • موزه کاخ دلماباغچه
  • کاخ ییلدیز
  • کاخ بی اوغلو
  • موزه مادام توسو
  • پارک گولهان
  • پارک ملی ییلدیریم کالجی
  • پارک ملی دلماباغچه
  • پارک ملی جنگل بلگراد

تور استانبول  4 شب و 5 روز به شما زمان بیشتری می دهد تا از این جاذبه ها دیدن کنید و همچنین می توانید از فعالیت های دیگری مانند خرید، غذا خوردن، و گردش در شهر لذت ببرید.

در نهایت، مدت زمان سفر به استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • علایق شما: اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، ممکن است بخواهید زمان بیشتری را در استانبول بگذرانید تا بتوانید از موزه ها و مکان های تاریخی بیشتری دیدن کنید.
  • بودجه شما: سفر به استانبول می تواند گران باشد، بنابراین اگر بودجه محدودی دارید، ممکن است بخواهید زمان کمتری را در آنجا بگذرانید.
  • سرعت شما: اگر می خواهید با سرعت بیشتری سفر کنید، می توانید در مدت زمان کوتاه تری از استانبول دیدن کنید.

اگر می خواهید از استانبول بیشترین بهره را ببرید، تور استانبول 5  شب و 6 روز بهترین گزینه است. این مدت زمان به شما زمان کافی می دهد تا از جاذبه های اصلی شهر دیدن کنید و همچنین می توانید از فعالیت های دیگری مانند خرید، غذا خوردن، و گردش در شهر لذت ببرید.

و اگر فرصت کافی دارید به شما پیشنهاد تور استانبول 6 شب و 7 روز را میدهم . امیدوارم بتوانید از سفر خود لذت ببرید

 



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 8 / 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تعمیر کولر گازی و اسپلیت را به متخصصش بسپار

تعمیر کولر گازی و اسپلیت، از حساسیت بالایی برخوردار است و به نیروی متخصص و ماهر نیاز دارد. با انتخاب یک تعمیرکار حرفه‌ای، مطمئن خواهید بود که از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده خواهد شد. تعمیر کولرگازی و تعمیر کولر اسپلیت از سرویس‌های سرمایشی پر متقاضی، به خصوص در فصول گرم سال و شهرهای شرجی است.

برای تعمیرات کولر گازی، طبعا بهتر است که به صورت شخصی به آن اقدام نکنید. زیرا تعمیرات کولر اسپلیت، یک کار تخصصی است که در صورت نداشتن مهارت و تجربه کافی، علاوه بر آسیب به کولر، ممکن است به خود نیز آسیب برسانید. خدمت از ما، پلتفرمی است که می‌توانید در آن به بهترین متخصصین تعمیر کولر گازی، با مناسب‌ترین قیمت در محدوده جغرافیایی خود دسترسی پیدا کنید.

در این مطلب به نکاتی پیرامون تعمیر کولر اسپلیت اشاره می‌کنیم. خدماتی که یک تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت ارائه می‌کند را بررسی می‌کنیم و همین‌طور عوامل تاثیرگزار بر قیمت تعمیر کولر گازی را با هم خواهیم دید. اگرچه تعمیر این کولرها را معمولا به طور شخصی انجام نمی‌دهیم ولی دانستن این اطلاعات کمک می‌کند تا در انتخاب یک تعمیر کار مطمئن کولر گازی، هوشمندانه عمل کنیم.

 

تعمیر انواع کولر گازی در منزل

مزیت تعمیر کولر اسپلیت در منزل این است که شما بدون خروج از منزل و صرفا از طریق ارتباط گرفتن با تعمیرکار کولر گازی، می‌توانید دستگاه خود را با کمترین دردسر تعمیر کنید. البته پیش از اقدام به خبر کردن تعمیرکار، بهتر است بررسی‌های اولیه را انجام دهید؛ چرا که ممکن است مشکل کولر، ساده و قابل رفع باشد.

قیمت تعمیر کولر گازی در 1401

قیمت تعمیر کولر گازی به عوامل بسیار مختلفی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت یکسانی برای آن مشخص کرد. بسته به این که مشکل کولر گازی ناشی از چه عاملی است، آیا به تعمیر قطعه نیاز دارد یا به تعویض آن و یا حتی این که برند کولر گازی شما چیست، رنج قیمتی متفاوتی برای هزینه تعمیر کولر گازی می‌توان معین کرد.

مثلا تعمیر مشکلی که منجر به لرزش اضافه یونیت کولر گازی می‌شود با تعمیر مشکلی که منجر به صدای اضافه دستگاه می‌شود، قطعا قیمت یکسانی نخواهد داشت. نوع برند کولر گازی نیز، طبق مصوبه اتحادیه کولر گازی و تعرفه خدمات آن، از عوامل تاثیرگذار بر نرخ تعمیر کولر گازی است.

در مورد تفاوت قیمتی که برند‌های مختلف ایجاد می‌کنند، می‌توان گفت که مثلا اگر دستگاه نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، قطعه‌ای که برای کولر گازی ال جی یا کولر گازی سامسونگ خریداری می‌شود با قطعه‌ای که برای یک برند داخلی خریداری می‌شود، قطعا تفاوت قیمت دارد. تفاوت ساختار هرچند اندک، در برندهای مختلف نیز منجر به تغییر نرخ و هزینه تعمیر کولر گازی خواهد شد.

اگر به دنبال یک جمع بندی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت تعمیر کولر گازی هستید، فهرست زیر به شما کمک خواهد کرد:

  • هزینه ایاب و ذهاب
  • نوع برند دستگاه
  • مزد متخصص تعمیر کولر گازی
  • جغرافیایی و شهر محل سکونت شما
  • قیمت تعویض یا تعمیر قطعاتی مثل برد، کمپرسور، سنسور یونیت داخلی، ترانس کولر گازی و ...


:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 12 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

انتخاب باتری موتور برقی خشک یا باتری لیتیوم پلیمری بهتر است؟

چالش های محیط زیستی برای ما هر روز جدی تر شده و مقابله با آن در همه جهان در اولویت قرار گرفته است. یکی از مواردی که همیشه در ردیف اول مقالبه با محیط زیست قرار دارد استفاده از سوخت های فسیلی است که باید با انرژی های پاک مثل برق جایگزین بشود.


 

 انتخاب باتری موتور برقی خشک یا باتری لیتیوم پلیمری موضوعی است که در این مقاله به آن پرداخته ایم و امیدواریم این مقاله به روند انتخاب شما در این زمینه کمک شایانی داشته باشد.

روند کارکرد موتور های برقی به چه شکل است

به گزارش خبر فوری موتور های برقی همانند سایر موتور سیکلت ها میزانی از انرژی الکتریکی را دریافت کرده و آن را به انرژی حرکتی تبدیل می کنند. از همین رو یک طرف این معادله تمامی مواردی که درگیر می شوند مثل موتور، سیستم های هوشمند و چرخ ها و در طرف دیگر باتری موتور قرار دارد.

این موتور ها دیگر باک بنزین و اگزوز یا موتور با سیستم تعلیق ندارند چون انرژی های پاک الکترسیته ای استفاده شده در آنها نه نیاز به سوختن دارد و نه نیاز به خروجی دود. از هیمن رو دست طراحان در این زمینه بسیار باز بوده تا تمام تمرکز خود را روی اجزای تشکلی دهنده موتور خرج کنند.

اجزای تشکیل دهنده ی موتور برقی

1. موارد مصرفی موتور برقی:
همه وسایل نقلیه موارد مصرفی خاصی دارند. که مهم ترین آنها باتری متور برقی به شمار می رود. موارد دیگر مصرفی مثل باتری، لنت و ... که در موتور مورد استفاده قرار میگیرند بدون بودن باتری به هیچ دردی نمیخورند.

2. موتور اصلی در موتور برقی:
تبدیل انرژی الکترونیکی به انرژی حرکتی که مهم ترین ویژگی موتور های برقی است با استفاده از این قطعه صورت میگیرد و به نوعی مهم ترین قطعه مکانیکی در موتور برقی به شمار می رود. از همین رو استفاده از موتور های بهینه با کارایی بالاتر و مصرف بهینه تر در اولویت خرید شما قرار میگیرد و توجه به آن لازم است

3. کابل کشی و سایر سیستم های موتور:
در هر موتوری به جز موتور و منبع تغذیه از موارد دیگری مثل رینگ، زین، سیستم ترمز و ... نیز استفاده می کند. در موتور های برقی به حای استفاده از شلنگ های جابجایی سوخت از کایل کشی استفاده می شود و ایمنی و کیفیت این کابل ها به اندازه کیفیت موتور و سایر موارد اهمیت دارد.
از همین رو در انتخاب جنس کابل و نحوه ی کابل کشی که به اندازه جنس کابل ها و خرید باتری مهم هستند دقت کنید.
با دقت به موارد بالا و قیمت باتری موتور برقی شما می توانید بهتری و اقتصادی ترین تصمیم را در این باره بگیرید.


 

انواع باتری برای موتور برقی

باتری ها برای موتور برقی به دو نوع خشک (سیلید اسید) و باتری های لیتیوم پلیمری تقسیم می شوند.

باتری های لیتیوم پلیمری:


یکی دیگر از انواع باطری لیتیوم  شارژی باتری لیتیوم پلیمر است. با بررسی ساختار شیمیایی این نوع باطری ها مشاهده می شود که در آنها از الکترولیت پلیمر جامد (SPE) مانند اکسید پلیاتیلن (PEO)، پلی آکریلونایتریل (PAN)، پلی متیل متاکریلات (PMMA) یا پلی وینیلیدین فلوراید (PVdF) استفادهشدهاست.

ولتاژ این نوع باطری ها در عموم موارد 3.7 ولت می باشد، گرچه در برخی نمونه ها ولتاژ 2.8 الی 4.2 نیز مشاهد می شود.

باطری های لیتیوم پلیمر علیرغم داشتن جثه ای کوچک این قابلیت را دارند که که دو تا سه برابر باطری نیکل کادمیوم و باطری نیکل متال هیدرید انرژی از خود آزاد نمایند.

 باطری های لیتیوم پلیمر همانند باطری های لیتیوم آیون مشکلاتی دارند که از جمله آنها می توان گفت که شارژ بیشازحد، تخلیه بیشازحد، دمای بالا، اتصال کوتاه شدن، ضربه و نفوذ میتواند باعث خرابیاساسی شامل پاره شدن کیسه حاوی سلولها، نشت الکترولیت و آتشسوزی شود.

این باطری ها سطوح بالای میزان شارژ یا شارژ بیشازحد به علت تبخیر جزئی منبسط میشوند. این امر میتواند موجب جدا شدن ورقهها و در نتیجه تماس نامناسب بین لایههای سلول شده و قابلیت اطمینان و چرخه عمر سلول را کاهش دهد. این مشکل در باطری های لیتیوم پلیمر قابل مشاهده است و این سلولها به دلیل عدم وجود قاب مستحکم منبسط میشوند.

ویژگیهای باتری لیتیوم پلیمر

یکی از بهترین کاربردها برای باتری لیتیوم پلیمر، استفاده ازاین باتریها برای کارکردهای طولانی مدت و استفاده روزمره طولانی است. ازاین باتریها در الکترونیک embedded استفاده می شود. باتریهای لیتیوم پلیمر را میتوان به هر شکل و حجم دلخواهی و برای کاربرد های سیار نیز ساخت.‌ این باتریهای قابل شارژ، شارژرهای مخصوص دارند و شارژ کردن آنها نیازمند توجه و دقت زیادی است. نرخ تخلیه ولتاژ درونیاین باتری بسیار کم است و ولتاژ مصرفی پایینی دارند اما قیمت مناسبی دارند و گران نیستند. باتریهای لیتیوم پلیمر علاوه بر ایمن بودن وزن کمتری هم دارند و سبک هستند.

موارد استفاده از باتری لیتیوم پلیمر:

· باتری لپتاب و گوشی:
به دلیل امکان جریان دهی مناسب و توان شارژ این باتری ها به عنوان انتخاب اول برای لپتاب ها و کوشی های هوشمند امروزی مورد استفاده قرار می گیرند.

· استفاده در دستگاه های پزشکی:
پزشکی نیاز به ابزاری دارد که بتواند به روی آن حساب باز کند و باتری های قابل شارز یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در این دستگاه های به شمار می رود. از همین رو باتری های لیتیوم پلیمری یکی از گزینه های استفاده در تجهیزات پزشکی ثابت و قابل حمل (مثل لوازم موجود در انبولانس ها و اتاق عمل) است.

· تکنولوژی های جدید و هوش مصنوعی:
هوش مصنوعی نیاز به منبع تغذیه ای مناسب برای انجام محاسبات خود دارد و استفاده از باتری های قابل اعتماد برای این موارد الزامی است.
وسایل کنترل از راه دور نظیر هواپیماهای مدل ، ماشینهای کنترلی مدل RC ، کوادکوپترهای شارژی هلی شات ها و ربات های پرنده و ... از گزینه هایی است که استفاده از باتری های ذکر شده در آنها بسیار رایج است

 امکان جریان دهی بالا و دیگر ویژگیهای ذکر شده باعث رونق بسیار زیاداین باتری در حوزه باتریهای لپتاپ ، گوشی ، دستگاههای پزشکی قابل حمل، وسایل کنترل از راه دور نظیر هواپیماهای مدل ، ماشینهای کنترلی مدل RC ، کوادکوپترهای شارژی هلی شات ها و ربات های پرنده و شده است. در رباتهای پرنده مانند پهپادها و دیگر رباتها به علتاینکه نیاز به جریان لحظهای زیادی میباشد باتری از چند سلول تشکیل شده است، چراکه در لحظه بلند شدن پهباد بتواند کل جریان مورد نیاز برای موتورها را تامین کند. 

باتری لیتیوم پلیمر بسیار مستعد به آتش گرفتن در اثر واکنش با اکسیژن و آسیب فیزیکی است. ازاینرو بدون شک از ماژول شارژر استفاده کنید. همچنین سیکل شارژ را رعایت کنید. یعنی اگر چندین سلول باتری برای مصرفی خاص دارید، دقت کنید که تمامی سلولها در یک سیکل منظم شارژ کامل و تخلیه کامل شوند. عمر باتریهای لیتیوم پلیمری ۳۰۰ تا ۵۰۰ چرخه شارژ کامل بدون از دست دادن ظرفیت است.

باتری خشک یا سیلید اسید برای موتور سیکلت شارژی

A. استفاده از این نوع باتری با توجه به این موضوع که کارایی کمتری به نسبت باتری های لیتیوم پلیمری دارد هم عقلانی است.

B. دلیل اول این موضوع توانایی تولید باتری های خشک در ایران است و نیاز به واردات آن نداریم.

C. دلیل دوم هزینه های بسیار پایین تر باتری های سیلید اسید به نسبت لیتیوم پلیمر است.

D. دلیل سوم امنیت بسیار بالتر شما هنگاه استفاده از این نوع باتری به روی موتور برقی خودتان است.

E. دلیل اخر هم طول عمر بالاتر باتری های خشکل (سیلید اسید) از باتری های لیتیوم پلیمری است.

برترین موتو سیکلت های برقی در سال 2021

انتخاب برترین ها همیشه نیاز به مواردی مثل دسترسی به تمامی برند ها و توان تست همه آنها از همه نظر دارد و از همین رو سایت های بزرگ و پر مخاطب همیشه دست به این کار می زنند. در مقاله

It's the best electric motorbikes coming soon in 2021  در وبسایت اخبار موتور سواری، برترین موتور سیکلت های برقی جهان معرفی شده اند و امیدواریم با مطالعه آن معنای بهترین را درک کنید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

CRM چیست؟

سیستم CRM یک استراتژی بلندمدت در زمینه ی ارتباطات، بازاریابی، فروش و ارائه ی خدمات به مشتریان است. به علاوه، این سیستم دائما خود را با شرایط موجود و تقاضاهای مشتریان سازگار می کند. CRM در تمامی سطوح خارجی عملیات شرکت دخالت می کند.

برای کسب و کارهای کوچکی که در حال رشد و رونق هستند، دوام تبدیل به مسئله ی مهمی شده است، خصوصا در مواردی که رضایت مشتریان اهمیت دارد. به هر حال، با رشد شرکت شما، اولویت ها و فرایندها نیز تغییر می کنند. اگر از این تغییرات پشتیبانی نشود، در نهایت می توانند در ارتباطات شرکت شما با مشتریان تان اختلال ایجاد کنند.
روز به روز شرکت های بیشتری، برای اینکه اطمینان حاصل کنند که چنین اتفاقی نمی افتد، شروع به به کارگیری سیستم های پویای مدیریت ارتباطات مشتریان (CRM) در استراتژی های کلی رشدشان می کنند.

روی هم رفته، CRM را می توان به عنوان فعالیت هایی در زمینه ی مدیریت و تحلیل تعاملات مشتریان و داده ها به هدف بهبود روابط، حفظ مشتریان و تقویت فروش در آینده تعریف کرد. ابزارهای CRM نه تنها شما را قادر می سازند تا اطلاعات مشتریان را متمرکز کنید، بلکه به شما اجازه می دهند تا میزان وسیعی از تعاملات بازاریابی را خودکارسازی کرده، ارتباطات داخلی و خارجی را تسهیل بخشیده و فرصت های جدید فروش را ردیابی کنید.

با اینکه مدت زمان تقریبا زیادی است که از CRM ها استفاده می شود، اما اخیرا به خاطر پیشرفت در نرم افزارهای که برای همه ی انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ به صرفه هستند، بازار آنها به شدت رونق گرفته است.

چطور یک سیستم CRM ایده آل انتخاب کنیم؟

عوامل زیادی در این موضوع نقش دارند که مهمترین آنها به شرح زیر هستند:
اندازه ی شرکت شما چقدر است؟
کسب و کارهای کوچک و متوسط احتمالا نیازی ندارند که CRM پیچیده انتخاب کنند.

استراتژي بلندمدت کسب و کار شما چیست؟
می خواهید شرکت شما در پنج سال آینده به کجا برسد؟ آیا سیستم CRM تمامی نیازهای آینده ی شما را پوشش می دهد؟

نیازهای CRM شما چه هستند؟
آیا تصمیم دارید نرم افزار CRM نصب کنید تا ارتباطات شرکت تان را برای مدیریت فروش، کمپین های بازاریابی، پیگیری ارسال ها و یا همه ی این موارد یکپارچه کنید؟

بودجه تان چقدر است؟
آیا تأمین کننده ی آینده ی شما می تواند کیفیت متناسب با بودجه موردنظر را فراهم کند؟

تصمیم دارید چطور CRM را اجرا کنید؟
آیا می خواهید نرم افزار CRM را بر روی سِرورهای خودتان نصب کنید یا می خواهید آن را بر روی سرورهای ابری اجرا کنید؟ آیا می خواهید از طریق تلفن همراه به داده هایتان دسترسی داشته باشید؟

آیا CRM به اندازه ای انعطاف پذیر است که تمامی نیازهای شما را پوشش دهد؟
آیا برای همه ی مشکلات فنی نیاز به مشاوری گران قیمت دارید یا خودتان می توانید نرم افزار CRM را سفارشی کنید؟

آیا کارمندان تان تمایل دارند از CRM استفاده کنند؟
این عامل مهمی برای اجرای موفقیت آمیز CRM است. می توانید بهترین مشاور را برای یک نرم افزار CRM معروف استخدام کنید. اما اگر اعضای تیم تان نخواهند از آن استفاده کنند هیچ فایده ای ندارد. مهمترین کارمندان را در انتخاب نرم افزار CRM دخالت دهید.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 29 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تعریف دقیق و درست نرم افزار CRM


نرم افزار CRM ابزار تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان است. و در تعریف دقیق تر می توان گفت که CRM، یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... است که به سازمان‌ها کمک می‌کند که با بهبود فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، بازاریابی، گردآوری و مدیریت اطلاعات مشتریان و مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری خود را افزایش دهند.

 

چرا
خرید CRM
مهم است ؟

به عنوان مدیر یک سازمان، قطعا به خوبی می‌دانید که اگر قرار است کسب و کار شما سالیان سال به بالندگی خود ادامه دهد، باید با توجه به چشم انداز تعریف شده، یک استراتژی مناسب و دقیق برای هدایت کسب و کار خود تدوین کنید.
بدون شک اهداف بلندی برای برنامه فروش و سودآوری سازمان خود تعریف کرده اید. اما برای پیشبرد این اهداف، به اطلاعات مرتبط، دقیق و به هنگام نیاز است تا هر لحظه از حرکت سازمان خود در مسیر پیشرفت، مطمئن و آسوده خاطر باشید. نرم افزار CRM با ارائه اطلاعات مفید و یک دست، این امکان را به شما می دهد که از عملکرد تیم‌های فروش، پشتیبانی، ارائه خدمات به مشتری و بازاریابی خود آگاه شوید. همچنین می توانید از داده های مربوط به کانال های مختلف فروش و رسانه های اجتماعی خود را رصد نمایید.

نرم افزار CRM چیست ؟

بررسی اجمالی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری


شما با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، یک دید کلی از مشتریان خود پیدا خواهید کرد. در واقع می‌توانید همه فرآیندها را به صورت یک سیستم واحد، مشاهده کنید. یک نمودار ساده و قابل تنظیم که می‌تواند سوابق قبلی مشتریان، وضعیت سفارش‌های آن ها، مسائل مربوط به خدمات مشتریان ویژه و ... را برای شما به زبان تصویری و مختصر بیان کند.

در سی آر ام اوج، شما حتی می‌توانید انتخاب کنید که این اطلاعات، مربوط به فعالیت‌های مشتریان در رسانه‌های اجتماعی شما نیز باشد. برای مثال لایک‌ها و نظرات مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی و نیز مواردی که با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

بازاریابان سازمان شما می‌توانند با کمک سی آر ام اوج، برای درک بهتر قیف فروش و یا بررسی روند آینده هر محصول، پیش‌بینی‌های دقیق‌تری انجام دهند. به این ترتیب، شما دید واضح نسبت به هر سرنخ خواهید داشت و مسیر تبدیل سرنخ به فروش را راحت تر طی می کنید.

هر چند که سی آر ام اوج، به طور سنتی، ابزار فروش و بازاریابی است، اما تیم‌های پشتیبانی و ارائه خدمات مشتری نیز از مزایای بی‌شمار آن بهره می‌برند. امروزه مشتریان می توانند از روش های مختلفی مشکلات خود را به گوش کسب و کارها برسانند. مثلا می توانند آن را در یک کانال اجتماعی (مثل توییتر) مطرح کنند و یا به صورت خصوصی (مثلا به صورت ایمیل یا تلفن) درصدد حل آن برآیند. پلت فرم سی آر ام اوج، شما را قادر می‌سازد بدون اینکه مسیر ردیابی درخواست مشتری را گم کنید؛ آن را به بهترین و موثرترین شکل ممکن پیگیری نمایید.

منبع : https://www.owj.io/



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 28 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه آداک 24 به عنوان یکی از جامع‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم الکترونیک ، با پایبندی به اصول کلیدیِ 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر کشور، عرضه کننده‌ای منصف و البته به روز در خصوص کالاهای دیجیتال با قابلیت ارسال سریع به سراسر کشور باشد.
«مشتری‌مداری» همواره از اصول اصلی و اساسی مجموعه آداک 24 با تأمین کنندگان و خرده فروشان بوده است؛ چرا که بر این باوریم در نهایت سود این اصل اساسی و مهم نصیب مشتریان فروشگاه آداک 24 خواهد شد. از برنامه‌های اصلی و اساسی آداک 24 می‌توان به «گسترش شبکه فروش و ارسال» اشاره کرد که در این مورد هم دو اصل مهم یعنی تعامل سازنده با شبکه فروش و نیز ارسال سریع را سر لوحه اقدامات خود قرار داده است.
فروشگاه اینترنتی آداک 24 با پوشش سراسری فروش در کل کشور، تلاش دارد تا تمامی هموطنان در هر نقطه از ایران، در سریعترین زمان به جدیدترین کالاهای بازار با قیمت مناسب و گارانتی معتبر دسترسی پیدا کنند.

 


با سپاس از حسن توجه شما

سعید معنوی

مدیرعامل شرکت فن آوران شهیر پارسیان آداک

 

منبع : https://adak24.com/



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

برای خانم های “خانه داری” که در مرتب کردن لوازم منزل سردرگم می شوند ما 40 روش طلایی و بی نظیر را که مطابق اصول طراحی مدرن است در این مطلب گنجانده ایم. ما برخی از بهترین نکات تمیز کاری خانه و خانه داری راحت را کنار هم جمع کرده ایم، تا به شما کمک کنیم یک خانه بدون لکه داشته باشید.

خانه داری راحت

بسیاری از نکات طبیعی، ارزان، سریع، مفید - با استفاده از همه چیز از فویل گرفته تا سرکه و لیمو که می توانید وقت و پول را در هنگام تمیز کردن خانه صرفه جویی کنید.

نکات خانه داری

نکاتی برای خانه داری راحت و تمیز کاری سریع 

1. از یک دستکش لاستیکی مرطوب برای پاک کردن موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

این یک راه حل ارزان و آسان است. یک دستکش تمیز را روی چیزهایی مثل کاناپه و پرده ها (و حتی شلوار پاچه راست) بکشید. برای حذف موی حیوانات. 

2. از یک فلیپ فلاپ برای حذف موی حیوانات خانگی استفاده کنید:

هیچ دستکش شسشتویی ندارید؟ یک دمپایی لاستیکی تمیز روی وسایل خانه نیز درست همین کار را انجام خواهند داد.

3. از فیلتر قهوه برای تمیز کردن شیشه یا آینه به راحتی استفاده کنید: 

قهوه - تو همان چیزی هستی که ما را از رختخواب بیرون می آورد، و حالا فهمیدیم که تو بیشتر از این کار انجام می دهی. بدون هیچ مواد شیمیایی، پنجره های کثیف را تمیز کنید - فقط یک جاروب با یک صافی قهوه تمیز به شیشه بزنید. مثل جادو کار می کند.

ترفند خانه داری

4. از جوراب برای جلوگیری از گرفتن سکه ها توسط جاروبرقی استفاده کنید: 

جوراب ها را دور نیندازید! پول و اشیا کوچک با ارزش را با استفاده از یک جفت جوراب به سر لوله و نازل نگهدارنده جاروبرقی وصل کنید. این کار همه چیز را می گیرد، کش های مو و قطعات دیگر. 

5. ماکروویو خود را به طور طبیعی با یک فنجان آب تمیز کنید:

اگر مایکروویو شما بعد از انفجار های غذایی داخلش خیلی به نظر غیر بهداشتی می رسد، نترسید - در یک چشم به هم زدن می توانید آن را به طور رایگان تمیز کنید. فقط یک فنجان آب با نصف لیمو و عصاره اش را در مایکروویو برای یک یا دو دقیقه قرار دهید.

مخلوط را در مایکروویو قرار دهید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا بخار شود، سپس به راحتی داخل مایکروویو را پاک کنید. بوی لیمو تمام آشپزخانه شما را پر می کند!

فیلم ترفندهای خانه داری

6. اسفنج های تمیز کننده - آن ها را با مایکروویوتمیز کنید:

به نظر می رسد که شما به طور مداوم بسته های جدیدی از اسفنج تمیز کردن آشپزخانه و دستشویی را می خرید، و نه تنها هزینه ها را افزایش دهید بلکه برای محیط زیست هم خوب نیست.

از اسفنج های تمیز کننده خود استفاده بیشتری بکنید. یک یا دو دقیقه در مایکروویو با دوای بسیار بالا قرار دهید. این باعث مرگ باکتری هایش می شود. 

7. یک محصول تمیز کننده سریع را برای کل خانه خود بسازید:

فقط چهار قاشق سوپ خوری جوش شیرین و یک لیتر آب گرم را مخلوط کنید که ارزان و طبیعی است. از این مخلوط به طور سخاوتمندانه در سطوح، کف و هر جای دیگری که نیاز هست، استفاده کنید. 

8. نکته عالی صرفه جویی برای پول:تمیز کردن سری حمام با استفاده از سرکه:

سرکه بهترین دوست شما است. سر حمام را در مخلوطی از آب جوش و سرکه خیس کنید تا به راحتی کثیفی ها را از بین ببرید.

شستن سردوش 

9. استفاده از روغن بچه برای حذف اثر انگشت روی استیل ضد زنگ:

روغن بچه فقط برای نرم شدن پوست و تسکین دادن به کار نمی رود. اگر کاپوت ماشین یا دیگر وسایل استیل ضد زنگ با اثرات انگشت کثیف شده باشند، کمی روغن بچه بر روی یک پارچه تمیز قرار دهید و آن را پاک کنید. 

10. از یک مسواک کهنه برای تمیز کردن دستشویی خود استفاده کنید:

مسواک کهنه خود را دور نریزید - این می تواند یک ابزار واقعاً مفید باشد. آن را در آب جوش آب قرار دهید تا از شر هر گونه میکروب خلاص شوید و از آن برای تمیز کردن جاهایی که جاروبرقی تان به آن دسترسی ندارد، استفاده کنید.

به خصوص در دستشویی، برای تمیز کردن جاهایی که دسترسی خوبی ندارن مفید است، مثل دور اطراف شیر آب و یا فاضلاب.

خانه داری حرفه ای

11. بهترین نکات تمیز کاری، ورقه نرم کننده پارچه برای جلوگیری از بوی سطل آشغال :

هیچ چیز ازار دهنده تر از خالی کردن سطل نیست. یکورقه نرم کننده پارچه را به همراه کیسه، در کنار سطل قرار دهید. شما می توانید با انواع مختلف معطرها این کار را نیز امتحان کنید. 

12. جلوگیری از بوی کفش با جوش شیرین:

دوباره جوش شیرین نجات بخش است! اگر کفش های شما بو می هد، درمان ریختن کمی جوش شیرین است.

کفش بدبو

13. جای ماژیک روی چوب و خمیر دندان :

اگر نوه هایتان عاشق کشیدن ماژیک روی میز یا هر چیز دیگری که از چوب ساخته شده باشد، هستند، به آرامی کمی خمیر دندان بمالید تا لکه را پاک کنید. 

14. برس خود را به سرعت با مایع شستشو و آب تمیز کنید:

مواد باقیمانده را از اسپری مو، شامپو خشک و یا هر نوع محصولات مو با مخلوط کردن مایع شستشو و آب گرم پاک کنید.

شستن برس

15. بوی طبیعی سرکه برای خانه بسازید:

یک نسبت سرکه سفید را با یک نسبت آب مخلوط کنید تا یک اسپری خانگی پایه ایجاد کنید (برای هر کسی که از آلرژی رنج می برد، بسیار مناسب است. نمی توانید بوی ماهی و چیپس را تحمل کنید؟ کمی گیاهان تازه را به مخلوط اضافه کنید.

16. تمیز کردن لوله مسدود شده با جوش شیرین :

باز هم جوش شیرین! این بار یک شگفتی برای باز کردن لوله ها با موی سر و یا مواد غذایی. یک نسبت جوش شیرین را بریزید و بعد یک نسبت سرکه را روی آن بریزید و سپس با یک پارچه مرطوب بپوشانید چون آن دو با یکدیگر واکنش می دهند تا لوله را به طور طبیعی تمیز کنند. پنج دقیقه صبر کنید و سپس کمی آب گرم بگیرید تا پاک شود. 

17. پاک کردن کفش های سفید با خمیر دندان :

کفش های تنیستان کمی کثیف است؟ کفش های ورزشی سفید سفید را می توانید با مالیدن خمیر دندان به زندگی برگردانید. بوی بد بویی به مشام خواهد رسید.

کفش سفید

18. قفسه های آشپزخانه تمیز با مایع شوینده:

قفسه های پر از غذا و چرب و کثیف را می توان با مایع شستشو و کمی آب گرم تمیز کنید - خیلی شگفت انگیز است که تا چه اندازه دوده و کثیفی بر روی اسفنج شما ظاهر خواهد شد.

19. پاک سازی تخته خرد کن با لیمو:

تخته خرد کن ما استفاده زیادی دارد، از گوشت و مرغ ماهی تا بریدن میوه و سبزیجات، بنابراین تعجبی ندارد که آن ها کمی خسته به نظر برسند. لیمو برای بلند کردن لکه ها از تخته، و نیز هر گونه رایحه عالی هستند. هنوز تغییر نکرده؟ کمی جوش شیرین اضافه کنید و تکرار کنید.

تخته خردکن

20. درخشش نقره ای سریع با خمیر دندان:

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که بتوانید مقداری از قطعات نقره ای زیبا را خریداری کنید، آن ها را در شرایط نگه دارید تا همیشه زیبا باشند. به آن ها مخلوطی از آب و خمیر دندان بزنید. بگذارید خشک شوند و بعد با پارچه پاک کنید. 

منبع : https://housekeeping.tebyan.net/



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فروشگاه اینترنتی Dell Hp برای ارائه تجربه مناسب به خریداران و با ایده اصلی خرید اینترنتی آسان در بهار سال ۹۷ راه اندازی شد ، این فروشگاه برای اطمینان خاطر خریداران عزیز میزبان خرید حضوری شما هم در تهران – میدان ولیعصر(ع) – بعد از تقاطع فلسطین – کوچه شوریده – کوچه زنبق – پلاک ۱ می باشد.

این مجموعه با عرضه:

– کامپیوتر دست دوم

-باندل (کامپیوتر کامل )

-سرورهای استوک

-مانیتورهای استوک برند

-لپ تاپ استوک

– ملزومات وتجهیزات جانبی

کار خود را آغاز کرده است. این فروشگاه تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات بروز و مناسب تجربه به یاد ماندنی را برای کاربران فراهم کند.

امکان ارائه سفارش هم اکنون برای تهران و تمام شهرستان‌ها از طریق تیپاکس باربری، پیک و البته سیستم پست امکان پذیر است و سفارش‌ها بدون هیچ تاخیر و در مدت زمان بسیار کمی برای مشتریان ارسال خواهند شد.

 

خدمات ما

فروشگاه دل اچ پی مرکز تخصصی فروش کیس استوک ، سرور استوک ،لپ تاپ استوک ، مانیتور استوک و قطعات و لوازم کامپیوتر

فروش شهرستان : 66477394-021

فروش تهران:     66477395-021

گارانتی :     66477396-021

 

آدرس : تهران - میدان ولیعصر(ع) - بعد از تقاطع فلسطین - کوچه شوریده - کوچه زنبق - پلاک1

منبع : https://dellhp.ir/


:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 2 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

تولیدی کیف گوهری یکی از پیشگامان صنعت تولیدی کیف در ایران توانسته همواره ضمن رعایت کیفیت تولید محصولات تنوع در ارائه محصول را رعایت و خدمت گذار مردم باشد.
این مجموعه تولیدی با توجه به رقابت بازار قیمت های فوق العاده خود را جهت ارائه به تمامی کسبه محترم در سراسر ایران و فروشگاه های عرضه کیف کفش ، تک فروشی ها ، عمده فروشی ها ، سازمانها و ارگانهای دولتی عرضه و اعلام آمادگی پخش می کند.

تولیدی کیف سفارشی


حکاکی روی چرم ، لیزر ، داغی ، برش و انواع گلدوزی بر روی هر گونه چرم مصنوعی توسط تولیدی کیف گوهری پذیرفته می شود ؛ همچنین چاپ الگو ، مارک و برند شما بر روی هر گونه چرم (چه کیف های آماده و چه برش خورده) انجام میشود.

تولیدی کیف گوهری تولید و پخش انواع کیف ارزان قیمت و حراجی را مناسب با هر سلیقه ای

تولیدی کیف گوهری متخصص در تولید سفارشی انواع کیف ما با سیاستی رقابتی توانایی تولید و عرضه محصولات با کمترین قیمت و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز هستیم.

کیف های تولید شده توسط ما در ایران ساخته می شود و دارای ویژگی های متنوع و مرغوب هستند

مراحل تولید در تولیدی کیف گوهری

طراحی محصول

واردات مستقیم مواد خام

ورود به کارخانه تولید و راه اندازی فرایند نیاز تولید محصول

خدمات چاپ و گلدوزی

منبع : http://www.mgkif.com/



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 30 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

در این چند سال اخیر، مهاجرت به ترکیه رشد چشمگیری داشته و اکنون چه باور کنید چه نه، رکورد خرید ملک در این کشور، توسط ایرانیان شکسته شده است. سال گذشته، سالی بود که میلیون هاا ایرانی نسبت به خرید ملک در ترکیه اقدام کردند و بعضا توانستند حتی اقامت و یا شهروندی این کشور را نیز در پی این خرید به دست بیاورند. کشور ترکیه با تاریخ و فرهنگ غنی که البته بسیار به ایران نزدیک است، با جغرافیا و آب و هوای دلنشینخود، با امنیت و فرصت‌های شغلی بی نظیریکه در خود دارد، بدون شک باعث شده تا هر سال، ایرانیان بیشتری نیز جذب اینکشور شوند.

 

در این میان اما بنا بر منفعت و مصلحت، قوانین مهاجرتی ترکیه ، سال به سال به روز میشوند؛ محدودیتهایی به وجود میآیند و موانعی نیز از سر راه برداشته میشوند. در این مقاله از «استانبول همراه»، قصد داریم تا نگاهی به قوانین جدید اقامت در ترکیه، در سال 2021 داشته باشیم و شما را از آن آگاه کنیم.

قوانین جدید اقامت در ترکیه در سال 2021

همانطور که در مقدمه ذکرش گذشت، کشورها ممکن است بنا بر منافع و مصلحت‌های سیاسی و اقتصادی، قوانینیخود را تغییر دهند. اداره‌ی مهاجرت ترکیه نیز برای سال 2021، دست به وضع قوانین جدید اقامت در ترکیه زده است. افرادی که قصد دارند که با خرید ملک در ترکیه نسبت به اخذ اقامت و یا شهروندی ترکیه اقدام کنند، باید به این بخش توجه خاصی نشان دهند، زیرا ممکن است بر تصمیمات و انتخاب‌هایشان تاثیر مستقیم داشته باشد.

در آخرین تغییرات وضع شده توسط اداره‌ی مهاجرت ترکیه در پانزدهم ژانویهی سال 2021، مجوز اقامت برای برخی از مناطق در استانبول، به هیچ وجه صادر نخواهد شد؛ حال چه قصدتان اجاره‌ی خانه در این مناطق باشد و چه بخواهید ملکی را خریداری کنید. خرید ملک در استانبول همواره اولویت و انتخاب اصلی مهاجران است، اما بنا بر این قانون جدید، دیگر قادر نخواهید بود در مناطق زیردست به خرید و یا اجاره‌ی ملک بزنید:

  1. منطقه فاتیح: در این منطقه حتی با خرید خانه هم به شخص اقامت داده نمی شود. اجاره خانه هم در این منطقه ممنوع شده و فقط دانشجویان می توانند در این منطقه درخواست اقامت داشته باشند.
  2. منطقه اسنیورت: در این منطقه که منطقه نوسازی در استانبول هست که در قانون جدید اقامت ۲۰۲۱ ، اجازه اقامت در این منطقه فقط با خرید خانه صادر می شود و اقامت هایی که از طریق اجاره خانه درخواست شده اند مورد قبول نیستند، البته این قانون فقط برای کسانی که برای اولین بار درخواست اقامت توریستی می دهند از تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ به بعد اجرایی شده است .

قوانین در در مورد اقامت توریستی ترکیه در 2021

جالب است بدانید که شما به عنوان یک شهروند ایرانی، می‌توانید هر شش ماه یکبار، به مدت 90 روز در خاک ترکیه، بدون ویزا اقامت داشته باشید. بعد از اتمام این مدت سه ماهه، لازم است تا از طرق مختلف، اقامت خود را در این کشور تمدید نمایید. یکی از همین راه‌ها، کسب اقامت توریستی ترکیه است. این اقامت، یک نوع اقامت موقت است و حداکثر اعتبار آن، یک سال است. البته بعد از این مدت، قادر خواهید بود که آن را تمدید کنید.

تا قبل از شیوع کرونا، اخذ این نوع اقامت و طی روند اداری آن بسیار آسان‌تر و بی‌دردسرتر بود. اما اکنون در سال 2021 و با شیوع حداکثری ویروس کرونا و البته وضع قوانین جدید اقامت در ترکیه، این روند اندکی پیچیده شده است. فراموش نکنید که راهنمای متخصصان «استانبول همراه» همراه، می‌تواند این روند تا حد زیادی برایتان آسان کند.

مقررات جدید برای تمدید اقامت اقامت توریستی در 2021

  • باید حداقل یک ماه قبل از اتمام اعتبار، برای تمدید آن اقدام کنید.
  • دقیقا زمانی که مدت اعتبار اقامت شما به پایان رسید، برای اخذ بیمه‌نامه اقدام کنید.
  • پس از تکمیل فرم راندوو و ارسال آن، طبق تاریخی که برایتان ایمیل می‌شود، مدارک خود را ارسال کنید.
  • در بخش مدت زمان اقامت در فرم‌ها مربوطه، فقط مدت یک سال را ذکر کنید.

بد نیست از مزایای خرید ملک در ترکیه هم بدانید

به غیر از تاریخ غنی و فرهنگ مشترک و آزادی‌های بسیاری که مهاجرت به ترکیه برای ما به همراه می‌آورد؛ به غیر از اینکه سفر به این کشور نیازی به ویزا ندارد و هزینه‌های زندگی در آن کمتر از ایران است، آیا از خود پرسیده‌اید که چرا خرید ملک در ترکیه تا به این حد محبوب است؟

جواب ساده است؛ علاوه، بر تمام موارد بالا، خرید ملک در این کشور، دو امتیاز بسیار بزرگ دارد.

  1. می‌توانید اقامت و یا شهروندی این کشور را دریافت کنید؛
  2. خرید ملک، به نوعی سرمایه گذاری در ترکیه به حساب می‌آید.

اگر ملکی که شما خریداری می‌کنید، ارزشی برابر با 250 هزار دلار آمریکا و یا بیشتر داشته باشد، شما در مدت زمان بسیار کوتاهی قادر خواهید بود که اخذ شهروندی ترکیه را دریافت کنید و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید.

با نگاهی کوتاه به قیمت اجاره و نمودارهای افزایش قیمت ملک در سالیان گذشته، به راحتی پی خواهید برد که با خرید ملک، هم یک سرمایه‌گذاری پرسود داشته‌اید و هم اینکه اصل مال شما در مدت زمان کوتاهی باز خواهد گشت. البته در این میان، نباید قوانین جدید اقامت در ترکیه و خرید ملک در سال 2021 را نیز از قلم انداخت!

سوالات متداول در مورد قوانین جدید اقامت ترکیه در 2021

1- قوانین جدید اقامت در ترکیه، چه موانعی را به وجود آوردهاند؟

بر طبق قوانین جدید اقامت در ترکیه که در سال 2021 وضع شده است، از این پس قادر نخواهید بود که در محله‌های فاتح و اسن‌یورت، نسبت به خرید و یا اجاره‌ی ملک اقدام نمایید.

2- آیا قوانین جدید اقامت در ترکیه استثنائاتی هم دارد؟

دانشجویان و کسانی که می‌خواهند برای سرمایه‌گذاری، موقتا در ترکیه اقامت کنند، از این قوانین جدید اقامت در ترکیه، معاف هستند. به علاوه این قوانین بیشتر برای کسانی است که می‌خواهند با اقامت توریستی در ترکیه ماندگار شوند.

3- آیا قوانین جدید اقامت در ترکیه، بر اخذ اقامت توریستی نیز تاثیر گذاشته؟

بله. تا پیش از وضع قوانین جدید اقامت در ترکیه، اخذ اقامت این کشور از طریق ویزای توریستی بسیار ساده‌تر بود. اما پس از این، طی مراحل اداری آن اندکی پیچیده‌تر و وقت‌گیرتر خواهد بود.

منبع : قوانین جدید اقامت در ترکیه 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 17 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

 

خرید عسل طبیعی تنها راه برای برخورداری از رژیم غذایی سالم نیست. بسیاری از مردم زنبور عسل را فقط با عسل طبیعی اش می شناسند در حالی که انسان در طول تاریخ از تمام محصولات زنبور عسل بهره فراوانی برده است بطوری که این محصولات امروز هم منبع مناسب غذایی در زندگی انسان بحساب می‌آیند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سفیدانه، در کنار عسل طبیعی که قطعا شناخته شده ترین محصول زنبور است، زنبورها محصولاتی همچون موم (Wax)، گرده گل (Pollen)، ژل رویال (Royal jelly)، بره موم (Propolis) و زهر (Venom) نیز دارند.

در ادامه بطور مختصر محصولات زنبور عسل را به شما معرفی می کنیم. بخاطر داشته باشید که شاید خرید عسل طبیعی کار راحتی بنظر نیاید اما با افزایش اطلاعات و پیدا کردن منبع معتبر به کار همیشگی شما تبدیل می شود.

۱- خرید عسل طبیعی، شناخته‌شده‌ترین محصول زنبور عسل؛ شیرین‌کننده‌ای که سرشار از مواد بایواکتیو است.

عسل طبیعی برای هزاران سال فقط کاربرد شیرین‌کننده داشته است. در حالی که امروز همه به ارزشمند بودن این خوراکی مفید واقف هستند. خوارکی مٌغذی و آرام‌بخش که به لطف خواص آنتی باکتریایی و آنتی اکسیدانی‌اش در طب سنتی به وفور استفاده می‌شود. تشخیص عسل طبیعی کار ساده‌ای نیست پس حتما قبل از خرید عسل طبیعی اطلاعات خود را افزایش دهید.

۲- خرید گرده گل منبعی غنی از پروتئین‌ها و ویتامین‌ها که گزینه دوم بعد از خرید عسل طبیعی بحساب می‌آید.

بسیاری از مردم به خرید عسل طبیعی اکتفا می‌کنند و به دلیل عدم شناخت، از خواص سایر محصولات بی‌بهره می‌مانند. گرده گل یکی از آنهاست. گرده گل سرشار از پروتئین است و به همین دلیل ماده ارزشمندی برای ورزشکاران بحساب می‌آید. این خوراکی ارزشمند حاوی اسیدهای آمینه ضروری، اسیدهای چرب متنوع، انواع ویتامین از جمله ویتامین‌های B، C، D، E و ویتامین پرطرفدار A است.

گرده گل مکمل غذایی ارزانی برای خانم‌هایی که به سلامت پوست، مو و ناخن خود اهمیت می‌دهند بحساب می‌آید. هنگام خرید گرده گل به تنوع رنگی دانه‌های آن توجه کنید. هرچه تنوع رنگی بیشتر باشد از خواص بیشتری بهره‌مند خواهید شد.

۳- ژل رویال یک مکمل غذایی عالی برای افراد مسن

بسیاری از افراد نمی‌دانند که زنبورهای کارگر جوان برای غذا دادن به ملکه از غدد روی سرشان ژل رویال ترشح می‌کنند. لاروها یا نوزادان زنبور نیز برای رشد نیاز به تغذیه دارند که به مدت سه روز با ژل رویال تغذیه می‌شوند. اما زندگی زنبور ملکه کاملا به ژل رویال وابسته است. اگر زنبورها به یکی از نوزادها بیشتر از سه روز ژل رویال بدهند یعنی می‌خواهند آن نوزاد تبدیل به ملکه شود. بعبارتی این خوراکی ارزشمند تعیین‌کننده تبدیل شدن یک زنبور به ملکه یا کارگر است. 

۴- بره موم، محصولی کاملا ناشناخته

بره‌موم یکی از گنج‌های کندو است، زنبورها رِزین درختان و درختچه‌ها را جمع‌آوری و آن را با گرده گل مخلوط می‌کنند. تاکنون بیش از ۳۶۰ ماده مفید در بره موم یافت شده است. بره موم به چسب زنبور (Bee Glue) نیز معروف است. زیرا ماده‌ای کاملا چسبناک است که جدا کردن آن از کندو کار ساده‌ای نیست.

زنبورها حفره‌های کندو را که منجر به ورود هوا می‌شود با بره موم می‌پوشانند. بره موم بصورت خام، عصاره مایع، عصاره پودری و کپسول قابل خریداری است. بهترین نوع بره موم که از بیشترین خواصش بهره‌مند شوید مصرف آن بصورت عصاره مایع و یا پودری است.

۵- موم زنبور و برخورداری از پوستی نرم و جوان

موم طبیعی از غدد زیر شکم زنبورهای جوان کارگر تولید می‌شود که از آن برای ساخت کندو و سرپوش گذاشتن روی سلول‌هایی که از عسل پٌر شده‌اند استفاده می‌کنند.

جویدن موم طبیعی زنبور که با عسل طبیعی غنی شده باشد جایگزینی شگفت‌انگیز برای آدامس است. جویدن موم برای لثه و دندان بسیار مفید است.

موم زنبور حاوی بیش از ۳۰۰ ترکیب طبیعی است که مهمترین آنها استرهای اسید چرب است. موم تازه تقریبا رنگ سفیدی دارد. عطر موم ترکیبی از عطر عسل، گرده گل و بره موم است. خرید عسل طبیعی به همراه موم را در برنامه خود بگذارید.

منبع : https://www.isna.ir/news/99070806081/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D9%88-%DB%B5-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 1 / 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
تاریخ انتشار : 21 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

لوازم خانگی ضروری

لوازم خانگی مهم ترین اجزا و کالا های یک خانه هستند؛ البته وجود برخی از آن ها ضرورت زیادی در خانه ها ندارد اما بدون حضور و وجود برخی از آن ها نمی توان زندگی کرد. در این مقاله قصد داریم لیستی از ضروری ترین لوازم خانگی را به شما ارائه کنیم.

لوازم خانگی ضروری

لیست و اسامی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، لوازمی هستند که زندگی بدون استفاده از آن ها تقریبا غیر ممکن خواهد بود و مطمئنا وجود آن ها لازم و ضروری است.

یخچال

یخچال یکی از اصلی ترین لوازم خانگی به حساب می آید؛ این کالا فوق العاده ضروری است و اگر در خانه ای از آن استفاده نشود، تمامی وسایل خوراکی و ... فاسد و مضر خواهند شد. البته امروزه تمامی خانواده ها از یخچال استفاده می کنند و وسایل خوراکی شان را درون آن می گذارند.
 

ساعت

شما به هیچ عنوان نمی توانید بدون استفاده از ساعت کار های تان را پیش ببرید؛ طبیعتا برای فهمیدن روز و شب و ساعت دقیق باید از این وسیله استفاده کنید. اکثر ساعت هایی که در این دهه طراحی و تولید شده اند، جنبه تزئینی هم دارند و دکوراسیون خانه شما از نظر ظاهری دچار مشکل نخواهد شد.

برای مثال، شما یک قرار کاری در ساعت 8 شب دارید؛ بدون اطلاع از ساعت نمی توانید سر وقت به قرار کاری تان برسید. در نتیجه برای سر وقت رسیدن و از بین نرفتن این قرار، باید از ساعت استفاده کنید و همواره برای از دست ندادن زمان، به آن توجه داشته باشید.

اجاق گاز

وجود یک اجاق گاز برای پخت و پز در هر خانه ای ضروری است؛ البته برخی از خانه ها از تک شعله برای پخت و پز استفاده می کنند که کاربرد بسیار کمتری نسبت به اجاق گاز دارد.

ماشین لباسشویی

کمتر خانه ای را می توانید بیابید که در آن برای شستن لباس از ماشین لباسشویی استفاده نمی شود؛ امروز اکثر خانواده ها برای شستن لباس و وسایل، از دست های شان کمک نمی گیرند و به راحتی آن ها را درون ماشین لباسشویی می اندازند و روشن می کنند تا صفر تا صد کار های مربوط به شستشو، توسط این وسیله انجام شود.

تلویزیون

تلویزیون را می توانید در اکثر خانه ها مشاهده کنید؛ به طور کلی، تمامی افراد در طول شبانه روز حداقل چند دقیقه ای را به تماشای فیلم و سریال و دیدن برنامه های تلویزیون می پردازند. لازمه تماشای آن ها، تلویزیون است. البته شما می توانید با تلفن همراه تان هم این برنامه ها را مشاهده کنید اما بدون شک تلویزیون کاربردی ترین وسیله برای تماشای فیلم و سریال است.
 

جمع بندی نهایی

لوازم خانگی ضروری که در این مقاله گفته شد، بخشی از مهم ترین وسایلی بودند که باید در خانه ها وجود داشته باشند؛ البته لوازم دیگری مانند کامپیوتر برای گذراندن اوقات فراغت و دسترسی به فضای مجازی و حتی راه اندازی کسب و کار، مایکروفر برای گرم کردن غذا و یا طبخ سریع آن ها، تهویه برای گردش هوا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی و ... و حتی مبلمان برای نشستن راحت هم برای خانه ها جزء لوازمی است که اگر از آن ها استفاده نشود، کمبودشان حس خواهد شد.

به طور کلی، می توانید با مراجعه به سایت جنرال حیدری که یکی از بهترین سایت ها در زمینه لوازم خانگی است، قیمت و توضیحات تکمیلی را درباره این وسایل و لوازم خانگی ضروری که یک خانه به آن نیاز دارد، مشاهده و مطالعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
در انتخاب سفره های یکبار مصرفی که تهیه می کنید دقت کنید مراقب باشید محصولات استاندارد و مطمئن خریداری کنید و از تهیه سفره های یکبار مصرف ناسالم و غیر استاندارد پرهیز کنید از سفره یکبارمصرف نباید بوی نامطبوع استشمام شود خرید، استفاده و نگهداری از این سفره ها نیازمند رعایت برخی نکات مهم و ضروری است در ادامه مطلب به برخی توصیه ها در این زمینه اشاره کرده ایم .
 
سفره، میان خانواده‌های ایرانی یکی از ملزومات پرمصرفی است که چون روزانه و به دفعات استفاده می‌شود باید به بهداشت آن رسیدگی شود.

سفره جنس‌های مختلف حصیری، پارچه‌ای، پلاستیکی و انواع نایلونی یکبار مصرف دارد که انواع پلاستیکی آن به دلیل قابلیت تمیز شدن سریع با دستمال مرطوب و نم پس ندادن و عدم جذب رطوبت و آلودگی از کف زمین در اولویت قرار دارد که البته باید هنگام خرید، استفاده و نگهداری از آن نکاتی را رعایت کرد.

هنگام خرید سفره پلاستیکی، انواعی را که از مواد نو تهیه شده یعنی فاقد بوی نامطبوع و ذرات ریز پراکنده سیاه‌رنگ باشد و رنگ روشن و شفافی دارد انتخاب کنید.

از خرید سفره‏های پشت کرک‏دار که گرد و خاک و آلودگی کف زمین را به خود می‌گیرد، انواعی که نقوش برجسته داشته و آلودگی‌ها را در خود نگه می‌دارد و سفره‌هایی که پشت و روی آن بسختی قابل شناسایی است خودداری کنید.

پس از خوردن غذا سطح سفره را با یک دستمال غیرنایلونی نمدار تمیز کنید و تا زمانی که سطح سفره رطوبت دارد آن را جمع نکنید. در صورتی که سفره بواسطه مواد غذایی چرب و مرطوب کثیف شده باشد باید آن را با آب گرم و مواد شوینده بشویید و در آفتاب خشک کنید.

 

مزایای سفره یکبار مصرف


اما برخی از تولیدکنندگان برای سود بیشتر خود،سفره های بی کیفیتی را به بازار عرضه میکنند که هم برای محیط و هم سلامتی انسان مضر هستند.

تولیدکنندگان باید با استفاده از موادی که کمترین آسیب را به محیط زیست و سلامتی انسان برساند،انواع سفره یکبار مصرف را به بازار عرضه کنند.

درست است که استفاده از سفره های یکبار مصرف کار را برای ما راحت کرده است، اما اگر در انتخاب سفره یکبار مصرف دقت کافی نداشته باشیم و زمان استفاده از آن نکاتی را رعایت نکنیم ممکن است مشکلاتی برای ما به وجود آید.

اگر جزء کسانی هستید که از سفره های یکبار مصرف در زندگی روزمره خود زیاد استفاده می کنید،حتما به نکات زیر توجه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 12 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

حرف آخر اینجا است تا شما را برای محقق شدن رویای قبولی در کنکور و پذیرش در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان یاری کند. ما می دانیم که شما ممکن است در این مسیر برای دستیابی به موفقیت به هر شیوه ای چنگ بزنید تا شاخ غول کنکور را بشکنید! و گاها به نتیجه دلخواه هم نمیرسید و پله های پیشرفت را به راحتی طی نمیکنید. باید از خودتان بپرسید که مشکل از کجا  نشأت میگیرد که همیشه یک جای کار می لنگد و پیمودن مسیر موفقیت میسر نمی شود؟! مخاطب ما در این مطلب شما کنکوری ثابت قدم و عزیزانی است که یک فرد کنکوری در بین اعضای خانواده یا دوستانشان دارند. به نظر میرسد آنقدر عطش رسیدن به کامیابی و پیروزی در وجود شما است که برای پیدا کردن مسیری روشن در حال خواندن این مقاله هستید. اما خبر خوش این است که این بار آدرس موفقیت را درست انتخاب کرده اید انتشارات حرف آخر اینجاست تا شما را به آرزویتان برساند.
 موسسه حرف آخر

حرف آخر: رویایی که رویا نیست

حقیقی شدن هر رویایی نیازمند تلاش، برنامه ریزی و پشتکار دارد و البته شناسایی مسیر درست و آشنایی با روش های اصولی درس خواندن، کلیدهای اصلی در موفقیت کنکور هستند. اما چه اتفاقی می افتاد اگر یک نسخه کوتاه اما معجزه گر در دستان خود داشتید و در کنکور امسال می توانستید گوی موفقیت را از رقیبانتان بربایید؟! به نظر هیجان انگیز و جذاب است که آدمی در راه رسیدن به اهدافش، نقشه راه را ترسیم کرده باشد و قدم به قدم به رویاهایش جامه عمل بپوشاند.
اگر در بین چند راهی استفاده از تکنیک های تست زنی و مهارت های کنکور گیر افتاده اید، موسسه حرف آخر اینجا است تا شما را از این سردرگمی و گسستگی مسیر نجات دهد. در واقع تعیین بهترین موسسه مطابق با معیارهای برتر آموزشی که بتواند موثرترین متدهای بروز دنیا را ارائه دهد و شامل اساتید مجرب و با سابقه درخشان باشد، حرف اول و آخر را در قبولی کنکور می زند.  
 با جرأت می توان گفت که نقشه راه در دستان موسسه حرف آخر است و با جذاب ترین و هیجان انگیزترین شیوه های نوین برای اولین بار در ایران کار خودش را آغاز کرده است.
پس برای اینکه بتوانید سال دیگر در چنین روزی به عقب نگاه کنید و در مورد اثر جادویی حرف آخر در مسیر حقیقی کردن رویاهایتان لبخند بزنید. لطفا  همین الان به سایت رسمی "حرف آخر" سر بزنید.

منبع : https://www.aftabir.com/reportages/view/755/%D9%85%D9%88%D8%B3%D8%B3%D9%87-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D8%A2%D8%AE%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

به سایت میزبان پلاست خوش آمدید

شرکت ستاره میزبان پارسیان یک مجموعه تولیدی محصولات یکبار مصرف در ایران میباشد که اهداف خود را بر پایه تولید محصولات با کیفیت ، اشتغالزایی و تامین رضایت مشتریان بنا نهاده است.

ویژگی های مجموعه ما

  • جوان و پرانگیزه
  • تلاش و پشتکار مداوم
  • همدلی و وفاق کارکنان
  • ارتباط قوی با زنجیره تامین

ویژگی های محصولات ما

  • کیفیتی نمونه
  • قیمت عالی
  • استحکام و زیبایی در بسته بندی
  • طراحی خلاقانه

شروع کار و تلاش برای تداوم...

کارخانه توليدی پلاستيک ستاره میزبان پارسیان در سال 1388 با توان توليد 20 تن در ماه فعاليت خود را در عرصه پلاستيک اغاز نمود. اين فعاليت ابتدا از کارگاه کوچکی در منطقه يافت آباد تهران با تنها 2 نيروی کار شروع شد .که پس از گذشت 2 سال با تلاش بسيار مديريت جوان و کارشناسان خبره اين رشته کارخانه به فضايی بزرگتر واقع در شهرک صنعتی شمس آباد انتقال يافت. در سال 92 کارخانه با بهره گيری از ماشين آلات پيشرفته و استفاده از تکنولوژی روز دنيا به رقابت با بزرگان اين صنعت در داخل کشور پرداخت.

البته برای رسیدن به موفقیت های بزرگی که در ذهن داریم راه طولانی در پیش خواهیم داشت. اعتقاد ما این است که با هدفمند کار کردن و دارای استراتژی بودن ، کار تیمی ،دسترسی به نیروی انسانی خوب ،تلاش و پشتکار مداوم سهامداران اصلی ،همدلی و وفاق کلیه کارکنان ، ایجاد تیم فروش خوب ، سهل الوصول بودن منابع اولیه در کشور ، ایجاد ارتباط خوب و جلب اعتماد تأمین کنندگان و خریداران و بطورکلی زنجیره تأمین قوی بتوانیم به صنعت تولید کشور کمک شایانی بنماییم

آغاز راه

و تلاش
برای رشد

احترام به اصول و ارزش ها ، برای رسیدن به اهداف...

مبناهای ارزشی ما در بخش ارزش های اخلاقی دینی؛ رعایت شئونات اسلامی در برخورد با همکاران و مشتریان و عدم هرگونه تقلب و غش در محصولات و معاملات،در بخش ارزش های اجتماعی خدمت به اقتصاد ملی در جهت رفاه خانوارها و حفظ محیط زیست و احترام به امور ذینفعان و حفظ مشتری مداری در بخش ارزش های حرفه ای ترویج حس مسئولیت پذیری، رقابت پذیری، کار تیمی و… میان کارکنان و ارزش نهادن به یادگیری، خلاقیت، نوآوری در راستای بهبود مستمر و ارزش های حقوقی و احترام و تبعیت از قوانین حقوقی از قانون کار گرفته تا قانون سلامت مواد غذایی میباشد.

يکی از اهداف مهم و اصلی اين مجموعه گسترش حجم توليد و افزايش تعداد کارکنان برای کمک به سيستم اشتغال زايی کشور است در سال جديد نگاه اصلي ما به خارج از مرز هاي کشورمان معطوف شده است، به طوری که در حال حاضر به 5 کشور همسايه (عراق ، افغانستان، ترکيه، پاکستان و ارمنستان) به صورت مداوم محصولات اين شرکت ارسال می شود.

منبع : https://mizbanplast.ir/



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 15 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

فیزیک یکی از درس‌های تخصصی و مهم داوطلبان گروه تجربی و ریاضی است. همان طور که می‌دانید تراز درس فیزیک برای قبولی در رشته‌های پر درآمد تجربی و ریاضی اهمیت زیادی دارد. بنابراین داوطلبان باید این درس را با دقت زیادی مطالعه کنند. اما یک نکته مهم و حیاتی وجود دارد! داوطلبان باید درس فیزیک را از منابع و استادی آموزش ببینند که بهترین روش‌های فیزیک را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بدون شک زمانی‌که اسم درس فیزیک می‌آید همه در مورد استاد پیمان کامیار صحبت می‌کنیم. استاد پیمان کامیار مدرس فیزیک در موسسه حرف آخر است. تمامی داوطلبان با استاد کامیار آشنا هستند اما شاید با روش‌های آموزشی و ویژگی‌های تدریس استاد کامیار آشنا نباشند. تیم محتوای حرف آخر در این مطلب یکی از برترین مدرسان موسسه حرف آخر یعنی استاد پیمان کامیار را به شما معرفی می‌کند.

پیمان کامیار

پیمان کامیار مرد شماره ۱ فیزیک در کشور

استاد کامیار یکی از برترین اساتید کشور در زمینه آموزش فیزیک است. الگوها و روش‌هایی که این استاد برای تدریس فیزیک به کار می‌برد داوطلبان را از حفظ کردن صدها فرمول نجات داده است. ابتدا بهتر است با سوابق تحصیلی و آموزشی استاد کامیار آشنا شویم تا درک بهتری از نحوه آموزش پیمان کامیار داشته باشیم.

سابقه تحصیلی استاد کامیار

پیمان کامیار در سال ۱۳۷۴ مدرک لیسانس فیزیک هسته‌ای خود را در دانشگاه تبریز کسب کرده است. او تحصیلات تکمیلی خود را در رشته فیزیک حالت جامد و در دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد و توانست از دانشگاه شریف فارغ‌التحصیل شود. بدون شک فردی که توانسته است مدرک فوق لیسانس خود را در رشته فیزیک و در دانشگاه شریف کسب کند بهترین استاد برای تدریس درس فیزیک است.

پیمان کامیار

سوابق آموزشی استاد کامیار

استاد کامیار یکی از مدرسین برتر موسسه حرف آخر است. این استاد سوابق آموزشی بسیار درخشانی دارد و همین موضوع موجب شده است که تمامی داوطلبان و دانش‌آموزان در سراسر ایران با او آشنا باشند. سوابق آموزشی استاد به صورت زیر هستند:

  • تدریس فیزیک در دبیرستان علوی اسلامی
  • آموزش درس فیزیک در دبیرستان شایستگان
  • تدریس در دبیرستان مهرنامی
  • آموزش فیزیک در دبیرستان صبا
  • تدریس فیزیک در دبیرستان فرزانگان مدرن
  • تدریس درس فیزیک برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کنکور حرف آخر و متوسطه دوم
  • تدریس درس فیزیک برای دانش‌آموزان متوسطه اول
  • تدریس فیزیک در مدرسه بین‌المللی تهران
  • تدریس فیزیک در اکثر شهرهای ایران از جمله شهر تبریز، ارومیه، شیراز و …
  • تدریس درس فیزیک در برترین مراکز آموزشی کنکور
  • مدرس درس فیزیک در شبکه‌های صدا و سیما
  • تدریس فیزیک در شبکه یک صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در شبکه چهار صدا و سیما
  • تدریس درس فیزیک در برنامه‌های فرصت برابر و کارنامه بیست
  • فعالیت در کانون قلم‌چی
  • تدریس درس فیزیک در موسسات غیرانتفاعی کشور


:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 14 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

داستان شروع دارمارت…

 

من و دوستام عاشق ورزش کوه نوردی هستیم ولی متاسفانه، همیشه قبل از کوهنوردی مشکلاتی مثل گرون بودن وسایل کوهنوردی و بی کیفیت بودن بعضی از وسایل رو داشتیم، همین موضوع جلوی ما رو می گرفت و باعث می شد عشق به این ورزش درون ما کمرنگ بشه و از طرفی در محدوده محل زندگی ما هم فروشگاهی که تجهیزات کوهنوردی رو بفروشن نبود که ما راحت از اون فروشگاه خرید کنیم، از طرفی هم هیچ شناختی درباره تجهیزات کوهنوردی نداشتیم و نمی دونستیم چه برند و جنسی رو انتخاب کنیم که مناسب باشه، و مهمتر اینکه در بازار نمونه تقلبی تجهیزات هم زیاد بود،برای همین با خودم فکر کردم و به دوستام گفتم که اینجوری نمیشه باید یه فکر اساسی کرد، یه روز نشستم درباره این موضوع فکر کردم که چجوری میشه این مشکل رو حل کرد و راحت و بدون دغدغه رفت کوه!

اول رفتم سراغ سایت های معتبر خارجی که مطمئن بودم تجهیزات اورجینال عرضه میکنن بعدش کم کم به این نتیجه رسیدم که همین محصولات رو چرا خودم نفروشم و به آدمایی مثل خودم و دوستام کمک نکنم؟؟ و یه فروشگاه اینترنتی راه بندازم که کسایی که مشکل منو داشتن یا دارن بدون دغدغه برن کوه و نگرانی از این بابت نداشته باشن!

 

 

از طوفان تا دارمارت…

 

الان این فروشگاهی که می بینین به نام دارمارت نامگذاری کردم، فروشگاهیه که سال ۱۳۸۵ در زمینه لوازم ورزشی و کوهنوردی در جزیره زیبای قشم بندر درگهان استارت زدم و با ایجاد کارآفرینی و تاسیس شرکت طوفان طلایی قشم در سال ۱۳۸۹و خرید کالا از مبدا کشورهایی مثل چین و ویتنام و همچنین حذف کردن واسطه ها بطور مستقیم از معتبر ترین کارخونه ها و برندهای معروف جهانی کارمو ادامه دادم.

این فروشگاه من به نیت تأمین وسایل ورزش هایی همچون کوهنوردیه و کسایی که نمیدونن چه وسایلی بیشتر براشون مناسبه. در سال های آتی و خداروشکر با افزایش گرایش مردم به سمت کوهنوردی و طبیعت گردی و تنوع خیلی زیاد این تجهیزات، نوعی دودلی بین تازه واردای کوهنوردی به وجود میاره، این دودلی در اکثر مواقع به ضرر کسی هست که میخواد لوازم رو بخره ،چون که قطعا اون ها هم مثل گذشته من اطلاعات لازم رو ندارن و نمیدونن چه وسایل و چه برندی و با چه قیمتی مناسب کارشونه برای همین یکی از شاخه های فعالیت دارمارت ما متناسب با نیاز جامعه ست.

 

 

اما چرا به صورت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازیش کردم؟!

 

چون فکر کردم دیدم فروشگاه های اینترنتی نسل جدیدی از کسب و کارن اونم در جهان امروز که همه کارا با اینترنته و اینکه این نوع کسب و کار هم به سرعت در حال پیشرفته و داره رفته رفته جایگزین فروش حضوری می شه. دلیل این اتفاق اینه که فروش اینترنتی شرایط رو هم برای مشتریا و هم برای فروشنده ها خیلی مناسب تر کرده و به نوعی یه فرآیند فروش برد-برد به حساب میاد.

بعضی از این دلایل رو به صورت خلاصه براتون میگم:

 

۱- اول اینکه دسترسی مشتریا به تعداد زیادی فروشگاه همزمان دسترسی دارن و حتی فرصت به وجود اومدن مقایسه بهتر وسایل با صرف زمان و انرژی و هزینه کمتر نسبت به مدل حضوریه.
۲- امکان سرویس دهی به مشتریا به صورت همزمان و نامحدود
۳- وجود نداشتن محدودیت زمانی برای خرید
۴- از بین رفتن محدودیت مرزهای جغرافیایی برای خرید
۵-  نیاز نبودن به فضای فیزیکی جهت فروش و در نتیجه کاهش هزینه های سربار مثل اجاره، مالیات مغازه، هزینه های جاری و …اصلا فکرشو میکردم مغزم سوت می کشید.

۶- کاهش هزینه تمام شده کالا در نتیجه کاهش هزینه های ما
اینا تنها گوشه ای از مزایای استفاده از فروشگاه های اینترنتی هستن.

تمام اینها باعث شد من این روش رو برای عرضه محصولات کوهنوردی و طبیعت گردی به جامعه علاقه مند انتخاب کنم. همینطور که تمام سعی این مجموعه اینه که محصولات با تنوع بالا و با کمترین هزینه در اختیار شما مشتریان قرار گیرد تا دیگه نیازی به جستجو و صرف هزینه، بیش از حد نباشه.

دادن کالاهای با قیمت مناسب و کیفیت عالی از برترین برندهای جهانی و ارائه خدمات پس از فروش و همچنین ارائه اطلاعات و توضیحات و راهنمایی خریداران جزء اصول این فروشگاهه.

بزرگترین سرمایه ما در این راه مشتریان ما هستن که با دادن نظرات مفید ما رو در ادامه این مسیر دلگرم می کنن. به همین دلیل کادر دارمارت همیشه احترام به مشتری را سرلوحه  قرار داده.

منبع : https://darmart.ir



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اینترنت محسوب می‌شود. این محبوبیت به دلیل سهولت در انتشار پست‌ها و رابط کاربری آسان شکل‌ گرفته است، که کاربران می‌توانند به‌راحتی تجربیات خود را به کمک تصاویر به اشتراک بگذارند. حال برای ما این سوال به وجود می آید که چگونه در اینستاگرام دنبال کننده‌های خود را افزایش دهیم؟
 

این‌یک سؤال بسیار مهم برای صاحبان کسب‌وکار است، که ما در این مطلب به این سؤال شما پاسخ‌خواهیم داد و شمارا با راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام از طریق، خرید فالوور واقعی، خرید فالوور فعال و خرید فالوور ایرانی ارزان آشنا خواهیم کرد.

مهم‌ترین دارایی هر کسب‌وکاری در اینستاگرام تعداد فالوور ها و دنبال کننده‌های آن صفحه است، که این مورد اهمیت تعداد فالوور ها را در فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار را نشان می‌دهد.

هنگام ورود به صفحه اینستاگرام اولین موردی که توجه کاربر را جلب می‌کند، تعداد دنبال کننده‌ها یا فالوور های صفحه موردنظر می‌باشد. هرچقدر تعداد فالوور های صفحه بالاتر باشد، بالطبع میزان اعتماد کاربر به صفحه افزایش پیدا می‌کند و احتمال فالو کردن صفحه بالا می‌رود.

اگر در اینترنت جست‌وجو کنید متوجه می‌شوید، که وب سایت‌های زیادی هستند که با عنوان: خرید فالوور تضمینی، خرید فالوور اینستاگرام و خرید فالوور واقعی می‌توانند، مشکل شمارا برطرف کنند و به ازای دریافت مبلغ کمی تعداد فالوور های اینستاگرام شمارا افزایش دهند.

در این مطلب ما برای شما آسان‌ترین راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام و همچنین افزایش فالوور اینستاگرام، به‌صورت ارگانیک را بیان می‌کنیم، تا با این روش‌های افزایش دنبال کننده در اینستاگرام آشنا شوید، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

خرید فالوور واقعی

خرید فالوور

خرید فالوور واقعی و خرید فالوور فیک، یکی از مهم‌ترین بحث‌های دیجیتال مارکتینگ هستند، که همیشه موافقان و مخالفان زیادی را دارد. اگر فالوور های خریداری‌شده واقعی نباشند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا خرید فالوور واقعی تضمینی است؟ سؤالات بسیار زیادی در مورد خرید فالوور وجود دارد که هرکدام مطلب خاص خود را می‌طلبد، اما این موضوع را بسیار کوتاه توضیح خواهیم داد.

اگر پس از خرید فالوور میزان بازخورد بر روی پست‌های منتشرشده کم باشد، به کسب‌وکار شما لطمه وارد می‌شود. فرض کنید افرادی با توجه به تعداد فالوورهایتان قصد دارند تبلیغات محصولات خود را به شما واگذار کنند. پس از منتشر کردن پست تبلیغاتی برای این افراد متوجه بازخورد کم پست نسبت به تعداد فالوورهای شما می‌شوند. عملاً شما اعتماد مشتریان خود را از دست می‌دهید و این بسیار برای شما زیان‌آور خواهد بود و آینده کسب‌وکار خود را از بین می‌برید.

بنابراین اگر قصد دارید فالوور واقعی خریداری کنید، حتماً به واقعی بودن آن دقت کنید و از وب‌سایت موردنظر بخواهید که فروش فالوور واقعی خود را تضمین کند، تا بتوانید کسب‌وکار پیج اینستاگرام را گسترش دهید.

خرید فالوور فیک

از تأثیر بسیار زیاد فالوور های واقعی در افزایش فروش محصولات و پیشرفت در کسب‌وکار نمی‌توان غافل شد، اما این بدین معنی نیست که فالوور فیک ارزان هیچ تأثیری در پیشرفت کسب‌وکار ندارد. درواقع فالوور های واقعی و فالوور های فیک مکمل همدیگر هستند و تأثیر بسزایی در ارتقا کسب‌وکار شما دارند. اما این مهم زمانی انجام می‌گیرد که شما به اندازه کافی فالوور واقعی داشته باشید.

خرید فاوور فیک باعث می‌شود تا بتوانید کاربران اینستاگرام را به سمت پیج خود جذب کنید و در کنار آن زمانی که فالوور واقعی به‌اندازه کافی داشته باشید، پست‌های شما به میزان رضایت بخشی لایک می‌شوند و همین باعث می‌شود تا افراد ترغیب شوند که تبلیغات محصولات خود را به شما بسپارند.

فالوور فیک باعث می‌شود تا شما فالوورهای جدیدی را به صفحه خود جذب کنید، زیرا هنگامی‌که تعداد فالوورهای شما بالا باشد کاربران اینستاگرام به شما اعتماد می‌کنند و به‌راحتی آن را دنبال می‌کنند. توصیه ما این است که علاوه بر جذب فالوور واقعی، خرید فالوور فیک نیز انجام دهید، تا کسب‌وکار خود را به راحتی گسترش دهید.

 

بکارگیری ربات اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرام یک سیستم هوشمند پیشرفته هستند، که برای افزایش فالوور و تبلیغات و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام طراحی‌شده‌اند. با تنظیم کردن ربات بر روی اهداف شما مانند: صفحات رقبا و پیج های پرطرفدار اینستاگرام، موقعیت‌های جغرافیایی و تگ‌ها، می‌توانید فالوور های واقعی و فالوور های فعال اینستاگرام را به‌صورت تضمینی جذب کنید.

روش کاری ربات‌های اینستاگرام به این صورت است که: بعد از انجام دادن تنظیمات ربات و فعال کردن آن، این ربات هوشمند با فعالیت خود در اینستاگرام مانند: کامنت، لایک و فالو کردن صفحات مدنظر شما و بازار هدف، باعث می‌شود تا حجم بسیار زیادی بازدیدکننده را به صفحه شما جذب کند و درنهایت باعث افزایش فالوور شما شود.

ویدیو‌های IGTV تهیه و منتشر کنید

اینستاگرام در ابتدا فعالیت خود یک شبکه تصویر محور بود، اما به‌مرورزمان و با اضافه کردن قابلیت IGTV دیگر از این حالت خارج‌شده است و امروزه همان‌طور که می‌بینید استفاده از ویدیوهای بلند، بسیار رواج پیداکرده و برندهای مختلفی از این قابلیت برای به اشتراک گذاشتن محتواهای خود استفاده می‌کنند.

پس شما نیز از این قابلیت اینستاگرام برای افزایش فالوور و بالا بردن احتمال حضور خود در اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید، تا از رقبای خود عقب نمانید. اینستاگرام با آپدیت کردن این قابلیت قصد دارد تا ویژگی‌های بیشتری به آن اضافه کند، که این نکته اهمیت IGTV را به ما خاطرنشان می‌شود.

 

IGTV

احتمال اضافه کردن قسمت جست‌وجو در IGTV بسیار بالا است و این برای کسانی که در اینستاگرام ویدیو طولانی آپلود می‌کنند اهمیت فراوانی دارد و احتمال دیده شدن ویدیوها افزایش پیدا می‌کند.

با میکرو اینفلوئنسرها کار کنید

اینفلوئنسرها یکی دیگر از راه‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شوند و به‌جای استفاده از برنامه‌های مختلف فالوور بگیر اینستاگرام، می‌توانید از این روش استفاده کنید. این روش یکی از روش‌های بسیار ایده آل برای توسعه برندها است، که تحقیقات مختلف این نکته را اثبات کرده است و سعی کنید همکاری خود را با اینفلوئنسرها ادامه دهید و آن را قطع نکنید.

به طور معمول بخش feed اینستاگرام بیشترین بخش مربوط به میکرواینفلوئنسرها می‌باشد، که این‌گونه افراد جذابیت بسیار بالایی را برای مخاطبان خوددارند. پس اگر سعی کنید همکاری خود را با این‌گونه افراد به‌طور منظم انجام دهید، می‌توانید به‌سادگی فالوورهای خود را افزایش دهید.

از سایر شبکه هابی اجتماعی برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید

فعالیت در دیگر شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام محسوب می‌شود، که به دیده شدن پیج شما بسیار کمک می‌کند. از شبکه‌ها و پلتفرم‌هایی مانند: ممبر تلگرام،  ایمیل، یوتیوب، وب‌سایت، فیس بوک و.. برای انجام دادن این مهم کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 4 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
کسب درآمد

جدیدترین دوره کسب درآمد در منزل

تدریس و پشتیبانی : استودیو طراحی سالار پورایمانی

 

من سالار پورایمانی هستم و این متن شخصا توسط خودم، نگارش شده است. بیش از 12 سال هست که طراحی جواهرات انجام می دهم. من در این صفحه به شما کمک می کنم که تنها با داشتن یک لب تاب بتوانید کسب درآمد کنید. این پروسه آموزشی تنها 30 روز زمان می برد تا شما برای کسب و کار شخصی خود آماده شوید. در انتهای این آموزش می توانید درآمد دلاری داشته باشید.

 
کسب درآمد
 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

قدم اول

عضویت در باشگاه

 
کسب درامد

قدم دوم

مشاهده آموزش ها

 
کسب درآمد

قدم سوم

ارسال فایل های طراحی شده

 
کسب درآمد

قدم چهارم

دریافت پول در ایران

 
کسب درآمد

مدرس : سالار پورایمانی

سالار پورایمانی مدرس طراحی جواهرات
 
  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)


:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 3 / 11 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

بیشترین آمار خرید ملک در ترکیه متعلق به کدام کشورهاست؟

به دلیل شرایط ویژه ای که دولت ترکیه برای خرید املاک در ترکیه در نظر گرفته است به مانند اخذ شهروندی ترکیه از طریق خرید ملک و خانه در ترکیه، شهروندان بسیاری از کشورهای همجوار ترکیه به دنبال اخذ شهروندی ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه به دنبال خرید خانه در ترکیه بوده اند. در این میان شهروندان ایرانی علاوه بر اخذ شهروندی در ترکیه به دنبال سرمایه گذاری در خارج از ایران به دلیل افت ارزش ریال بوده اند.

با نگاهی به آمار خرید و فروش ملک در ترکیه متوجه می شویم که شهروندان کشور عراق با خرید ۱۴۳۹ واحد مسکونی در ترکیه رتبه اول را به خود اختصاص داده اند . بعد از اتباع کشور عراق، شهروندان کشور ایران با خرید ۵۵۷ واحد مسکونی و بعد از ایران شهروندان کویت با خرید ۳۷۸ خانه و سپس آلمان با ۳۴۱ و روسیه ۳۳۶ واحد مسکونی رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

آماری که در بالا ذکر گردید مربوط به سال ۲۰۱۸ میلادی می گردد در حالی در سال ۲۰۱۹ این آمار به حداقل چند برابر رسیده است. مثلا در سال ۲۰۱۹ فقط بالغ بر ۸ هزار ایرانی در ازمیر ترکیه اقدام به خرید خانه کرده اند.

آمار خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در ترکیه به خصوص خرید خانه در ترکیه در طی ماه اکتبر در سال ۲۰۱۸ با افزایش ۱۳۴.۴ درصدی نسبت به ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ به شدت رشد صعودی را پیمود. می توان گفت خرید ملک در ماه اکتبر در سال ۲۰۱۸ در ترکیه به عدد ۶۲۷۶ واحد رسید. البته این افزایش خرید خانه در ترکیه فقط مختص شهروندان کشورهای خارجی نبود بلکه خرید ملک توسط شهروندان ترکیه نیز با افزایش ۱۹.۲ درصدی همراه بود.

به طور کلی اگر بخواهیم آمار جامعی در خصوص خرید خانه در ترکیه دهیم باید بگوییم که در طی اکتبر ماه در سراسر ترکیه آمار خرید ملک به عدد ۱۴۶ هزار و ۵۳۶ واحد مسکونی رسیده است. البته آمار خرید و فروش ملک در ترکیه در برخی از شهرها به نسبت شهرهای دیگر بسیار بالاتر است. مثلا بیشترین درصد خرید و فروش به ترتیب در شهرهای استانبول، آنکارا و ازمیر، آنتالیا، بورسا و یالووا بوده است. در نظر داشته باشید که بیش از نصف خانه و املاکی که معامله شده است خانه های نوساز بوده است.

خرید خانه در ترکیه

خرید ملک در کدام شهرهای ترکیه افزایش تقاضا دارد؟

ترکیه کشور سر سبز و خوش آب و هوایی می باشد. این که ترجیح و هدف اتباع کشورهای خارجی در مورد خرید املاک در ترکیه چه باشد می تواند مکان خرید املاک نیز تغییر پیدا کند. البته در سال های گذشته شاهد افزایش خرید ملک در شهرهای ساحلی به مانند آلانیا، آنتالیا، ازمیر و کوش آداسی و همچنین در شهر استانبول برای ایرانیان بودیم . البته شهرهای دیگر ترکیه نیز طرفداران خاص خود را دارند به خصوص منطقه کارا دنیز به دلیل سرسبزی و آب و هوای خوب می تواند جایی باشد که افراد ترجیح دهند بازنشستگی خود را در آن جا بگذرانند.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 24 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل خانواده در فضای مجازی از راه دور

اولین سامانه آموزشی برنامه های ردیابی و کنترل مخفی گوشی موبایل فرزندان برای مراقبت خانواده

  • کنترل، مکان یابی و ردیابی موقعیت لحظه به لحظه گوشی موبایل
  • کنترل و ردیابی تماس ها و پیامک های گوشی موبایل با گزارش کامل
  • کنترل و ردیابی شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام و … در فضای مجازی
  • کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی تلفن همراه موبایل به صورت غیرقابل تشخیص توسط فرزندان
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  • نسخه های کاملا حرفه ای و دائمی، حتی بدون پرداخت شارژ ماهیانه و سالیانه

اولین و قدرتمند ترین سامانه آموزشی نرم افزارهای اندرویدی ردیابی، مکان یابی و کنترل گوشی تلفن همراه موبایل، جهت امنیت فرزندان و دیگر افراد خانواده

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان:کنترل نامحسوس گوشی و تبلت از راه دور

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده از راه دور به شما امکان کنترل کامل،مخفی و از راه دور گوشی را میدهد.با استفاده از این برنامه میتونید نظارت دقیق بر تماس و پیامک های گوشیفرندان تون داشته باشید و علاوه بر این میتونید عکس و فیلم های گوشی رو هم از کنترل کنید.

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان برای والدین عزیز طراحی و برنامه نویسی شده لذا تمامی نیاز شما را برای کنترل مخفی و نامحسوس گوشی فرزندانتون در نظر گرفته ایم.کافیه این برنامه رو روی گوشی خودتون نصب کنید و سپس طبق فیلم آموزشی پیش رفته به صورت مخفیانه و از راه دور با گوشی  تمامی پیام ها،تماس های گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید.

همچنین نحوه نصب و فعالسازی این برنامه بسیار راخته و همراه با فیلم آموزشی همه چی رو بهتون آموزش میدیم.

منبع : https://spy24.ir/



:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

شرکت آرا سوفا ( مبل آرا ) یکی از موفق ترین تولید کنندگان مبلمان مدرن را به شما معرفی میکنیم که این شرکت 3 سال متوالی جایزه برترین تولید کننده صنعت مبلمان را دریافت کرده و همچنین این شرکت تندیس مبلمان صادراتی ایران را نیز دریافت کرده است و سابقه طولانی در تولید محصولات مختلف دارد. حدود 60 درصد تولیدات شرکت توسط ماشین آلات مدرن اروپایی انجام میشود که خروجی آن محصول بادوام و با کیفیت می باشد.

آرا سوفا صادر کننده برتر حوزه مبلمان مدرن

آرا سوفا (مبل آرا) تولید کننده مبلمان مدرن و مبل تختخواب شو مبل آرا ( آرا سوفا ) یکی از بزرگترین و با تجربه ترین تولید کنندگان در ایران می باشد که سابقه 17 سول تولید مستمر این کارخانه منجر به تولید محصولات بسیار با کیفیت گردیده مکانیزم ، لولاها و جک های مورد استفاده در کاناپه های تختخواب شو وارداتی از کشور ترکیه می باشد و همچنین سایر مواد اولیه مصرفی از بهترین تولید کنندگان داخلی تامین می شود. شرکت مبل آرا سوفا با کسب جوایز مختلف کیفی از سال 1392 تاکنون توانسته است علاوه بر بازارهای داخلی ، بازار مبل تخت خواب شو را در سایر کشور های هدف نیز بدست بیاورد.

 


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه
درباره ما

فعالیت تک تیزر از سال 1397 با هدف ارتقاع سطح کیفیت و بازدهی تبلیغات ویدئویی و همچنین ایجاد یک سیستم هدفمند و یک پارچه برای رسیدن به بهترین و بالاترین کیفیت تبلیغات آغاز شده و تا به این لحظه ادامه دارد.

ما در تلاش هستیم تا با به کارگیری نیروی جوان ایرانی و با استفاده از تکنیک های روانشناسی، محتوای تبلیغاتی فوق العاده ای را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار دهیم. توجه داشته باشید تبلیغات می توانند به عنوان یک چاقو عمل کند! باید مراقب باشید دست خودتان را نبرید. منظور از این جمله آن است که تبلیغات گاها می تواند نه تنها برایتان جذب نداشته باشد بلکه به کسب و کارتان نیز آسیب بزند. تبلیغات کار هر کسی نیست و افراد باید تجربه دیجیتال مارکتینگ را حتما داشته باشند. استفاده از تبلیغ هایی با محتوای نادرست هر لحظه می تواند بر علیه کسب و کارتان باشد و موجب زمین خوردن شما شود لذا سعی کنید با استفاده از متخصصین باتجربه و خبر در زمینه تبلیغات و بازاریابی حتما مشورت کنید و قبل از هر اقدامی نظر آنان را جویا شوید. ما در تک تیزر پله پله و قدم به قدم در کنارتان هستیم تا تبلیغاتی حرفه ای ، کاملا اصولی و پربازده داشته باشید. استفاده از بهترین تکنولوژی برای خلق جلوه های ویژه تبلیغاتی یکی از بهترین اقداماتی است که در تولید محتوای تبلیغاتی به کار می گیریم.

خدمات تک تیزر تنها به ایران ختم نمی شود و در کشورهایی همچون کانادا ، آلمان ، سوئیس ، مالزی ، عراق و افغانستان نیز ارائه خدمات می دهد. باتوجه به کیفیت بسیار بالای خدمات تک تیزر توانسته ایم به یکی از پنج شرکت برتر در حوزه تبلیغات ویدئویی ایران تبدیل شویم و به یاری خداوند روز به روز درحال گسترش خدمات خود هستیم. افتخار می کنیم که تاکنون محتوای تبلیغاتی صدها کسب و کار بزرگ و کوچک ، ارگان های دولتی و خصوصی و استارت آپ های نوپا را تولید کرده ایم.

مجموعه تک تیزر زیر نظر شرکت ایده پرداز آروین گستر برنا به شماره ثبت ۶۳۸۸۳ می باشد لذا تمامی فعالیت های مجموعه تک تیزر قانونی و تحت نظارت ارگان های مرتبط می باشد.

منبع : https://www.taktizer.ir



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

قیمت دستگاه لیزر دایود

با پیشرفت تکنولوژی در اکثر حوزه‌ها، علم پزشکی مخصوصاً زیرمجموعه‌های آن توسعه زیادی داشته که در این بین رشد در حوزه‌ی پوست و مو دو چندان بوده است. زیبایی پوست و مو به شاخه‌های مختلفی تقسیم می‌شود که از مهمترین آنها می‌توان به حذف موهای زائد اشاره کرد. حال سوال اینجاست که در حال حاضر با چه روشی به پاک‌سازی پوست خود می‌پردازید؟ ژیلت؟ واکس، داروهای گیاهی؟ کدام؟ یا ترجیح می‌دهید از روش‌های نوین حال حاضر دنیا مانند انواع دستگاه‌های لیزر پوست استفاده کنید؟

هر چه هست هر فردی علاقه دارد که راحت‌ترین راه ممکن را برای حذف موهای زائد انتخاب کند که طبق آمارها استفاده از دستگاه‌های لیزر مو نشان می‌دهد که علاقه مردم به این‌گونه دستگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است. هدف ما در این مقاله معرفی یکی از دستگاه‌های محبوب لیزر در جهان است که قابلیت‌های فراوانی از خود نشان داده است. نام این دستگاه، لیزر دایود است. اگر از این لیزر و چگونگی کارکرد آن چیزی نمی‌دانید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. ناگفته نماند، سرفصل‌های مهمی که در این مطلب مورد بررسی قرار می‌گیرند عبارتند از:

دستگاه لیزر دایود چگونه کار می‌کند

ابتدا عرض کنیم که استفاده از دستگاه‌های لیزر خصوصاً دایود باید توسط افراد ماهر و با تجربه انجام شود. با این حال با توجه به داشتن هندپیس قدرتمند در این لیزر، کار حذف موهای زائد آنقدرها هم سخت نیست. در واقع نور منتشر شده از لیزر دایود بر روی بدن کشیده می‌شود و این نور توسط ملانین مو جذب خواهد شد و سپس به ریشه یا فولیکول مو برخورد می‌کند و به سادگی فولیکول را تحت تأثیر قرار داده و آن را ضعیف کرده تا کم کم به طور کامل حذف شود. مزیت این روش این است که نور فرستاده شده به سمت پوست بعد از عبور از آن فقط به ریشه مو می‌رسد و به بافت‌های کناری کاری ندارد، به همین دلیل است آسیب‌هایی که دیگر لیزرهای مو به بدن وارد می‌کنند در این لیزر دیده نمی‌شود.

دقت کنید که دستگاه لیزر دایود نیمه هادی است که از طول موج‌های مختلفی برای حذف موهای زائد استفاده می‌کند که هر یک از این طول موج‌ها برای نواحی مختلفی از پوست بکار می‌رود. گفتنی است که طول موج‌های قدرتمند این لیزر در برابر لیزرهای مشابه عملکرد بسیار عالی دارند، به همین خاطر در حال حاضر تنها دستگاه لیزری که بیشترین استفاده را در کلینیک‌ها دارد، لیزر دایود است.

مقایسه دستگاه لیزر دایود با دیگر دستگاه‌های مشابه

از چند لحاظ می‌توان دستگاه لیزر دایود را با دیگر دستگاه‌های لیزر مانند الکساندرایت یا ان دی یاگ مقایسه کرد که از جمله می‌توان به قدرت حذف مو، عوارض ایجاد کننده و مدت پاک بودن پوست اشاره کرد. در تحقیقاتی که در موسسه‌های مختلف در جهان انجام شد مشخص گردید که استفاده از دستگاه لیزر دایود برای انواع پوست‌ها کارآیی خواهد داشت و این بدین معناست که دیگر نیازی به استفاده از روش‌های دیگر برای حذف موهای زائد نیست. گفتنی است که دستگاه‌های ان دی یاگ و الکساندرایت به خوبی نتوانستند برای پوست‌های مختلف کارآیی درستی از خود نشان دهند.

همچنین در دیگر تحقیقات معین شد که استفاده از لیزر دایود درد بیشتری نسبت به دو نوع دیگر بر بدن وارد می‌کند، البته ناگفته نماند که این درد شدت زیادی نداشته و صرفاً فقط از دو نوع عنوان شده بیشتر بوده است. همچنین در خصوص عوارض به جا مانده از سه دستگاه‌ لیزر دایود، الکساندرایت و ان دی یاگ؛ باید گفت که تقریباً عوارض ایجاد شده مشابه به هم بوده است و هیچ یک از این سه دستگاه عملکرد بدتری نسبت به دیگری نداشته است. هر چند در خصوص عوارض ایجاد شده توسط لیزر دایود، گزارش‌های کمتری ارسال شده است.

مدت ماندگاری نیز در دستگاه دایود بیش از 6 ماه تخمین زده شد، این در حالی است که در دو دستگاه دیگر حداکثر بعد از 3 تا 4 ماه باید دوباره از دستگاه لیزر جهت رفع موهای زائد استفاده شود. به طور کلی با توجه به شواهد می‌توان گفت که از هر لحاظ دستگاه لیزر دایود برتری محسوسی نسبت به دیگر دستگاه‌های لیزر داشته است و همین امر به دلیل محکمی برای خرید دستگاه لیزر دایود الکس تبدیل شده است.


برای خرید و فروش دستگاه لیزر دایود به همراه مشاهده قیمت دستگاه لیزر دایود به سایت زیر مراجعه کنید.

https://alexdiode.ir/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af/




:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

افتتاح حساب در ترکیه : در دنیای امروز هر روز بیشتر از دیروز به ضرورت حساب ارزی پی می بریم. حسابی که بتواند در تمام کشورها اعتبار داشته باشد و شما بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته و کلیه امور مالی خود را با آن انجام دهید. متاسفانه به دلیل تحریم های آمریکا برای بسیاری از هموطنان ما انتقال و دریافت وجوه ارزی با مشکلات زیادی همراه بوده است.

بسیاری از کشورها نیز حاضر به افتتاح حساب برای ایرانیان بدون داشتن اقامت و یا شهروندی اون کشور نیستند. این مشکلات فقط مختص افرادی که کار تجاری انجام می دهند نبوده است بلکه متوجه قشر عظیمی از دانشجویان، فروشندگان کالا در آمازون، یوتیوبرها و تمام افرادی هستند که به صورت فری لنسر کار می کنند.

عموما تمام این افراد در دریافت درآمدهای خود با مشکلات زیادی روبه رو می شوند به طوری که ممکن است حتی قادر به دریافت درآمدهای خود نباشند. اما راهکار چه چیزی می تواند باشد؟ دولت ترکیه با همکاری هایی که با دولت ایران داشته است به برخی از بانک های خود اجازه داده است که بدون داشتن اقامت و با دارا بودن شرایطی نسبت به افتتاح حساب بین المللی در این بانک ها اقدام کنند و از خدمات جهانی آنها استفاده کنند.

با حساب های ارزی بانک زراعت و ایش بانک به همراه کارت های ویزا ، مستر، گلد و پلاتینیوم شما به راحتی می توانید از تجربه یک شهروند جهانی لذت ببرید و تمام امور ارزی خود را به انجام برسانید. هر شخصی چه حقیقی و چه حقوقی می تواند با در دست داشتن مدارک نسبت به باز کردن حساب در ترکیه اقدام نماید.

افتتاح حساب بین المللی سبب می گردد که شما بتوانید در سطح جهانی به مبادله تجاری بپردازید و درآمدهای حاصل از مبادلات تجاری خود را دریافت نمایید. تمام بانک های دارای مجوز و فعال در ترکیه مشمول قوانین بانکداری ترکیه هستند که از جانب بانک مرکزی ترکیه اعلام می گردد.

برای افتتاح حساب بین المللی به آدرس https://www.aloapply.com/open-bank-account-in-turkey مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

به گزارش نوآوری های روز در طول سال‌ها، بحث و گمانه زنی‌های زیادی در مورد استفاده از سئو و تبلیغات گوگل وجود داشته است. به طور کلی، هم سئو و هم تبلیغات گوگل دو استراتژی عالی برای مشاغل مختلف هستند، اما همه با ترجیح یکی بر دیگری و یا استفاده از هر دو موافق نیستند. افراد و مشاغل مختلف معمولا می‌پرسند آیا عمر سئو به اتمام رسیده است؟ آیا تبلیغات در گوگل گران است؟ یا اصلا ارزش سرمایه گذاری دارد؟ بگذارید خیالتان را راحت کنم و به شما بگویم همچنان می‌توانید برای سال‌های آینده از هر دو استفاده کنید و به طور جدی دیگر هیچ نگرانی در مورد از بین رفتن سئو وجود ندارد. هنگام تصمیم گیری در مورد چگونگی سرمایه گذاری برای بازاریابی آنلاین، چند تفاوت مهم را باید در نظر گرفت. از جمله تفاوت بین تبلیغات گوگل و بهینه سازی سایت برای موتور‌های جستجو( سئو ). بهبود سئو وبسایت شما می‌تواند با ایجاد صفحه و سایتی کاربردی‌تر برای کاربران، به رتبه بندی سایت شما در جستجوی گوگل کمک کند. قرار گرفتن در لیست‌های جستجو گوگل رایگان است و هیچ کس نمی‌تواند هزینه رتبه بندی بهتر را پرداخت کند، زیرا گوگل متعهد است که محتوای جستجوی ما را مفید و قابل اعتماد نگه دارد. تبلیغات گوگل، تبلیغات آنلاین پولی است که در کنار جستجوهای مربوطه و سایر مطالب وب ظاهر می شود. علی رغم برخی از دعاها تبلیغات در گوگل به سئوی سایت شما کمک نمی‌کند با این حال، تبلیغات می‌تواند در جذب و ارتباط با مخاطبان آنلاین بیشتر مفید باشد. در ادامه به بررسی نحوه کار هر یک و مزایای آن‌ها پرداخته‌ایم.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 12 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

خرید تلویزیون مدروز حداقل ۱۰ میلیون تومان خرج روی دستتان می‌گذارد. با هزینه کمتر هم می‌توان تلویزیون پیدا کرد، اما این مدل‌ها یا خیلی کوچک هستند یا کیفیت تصویر پایین دارند یا سیستم‌عامل هوشمند ندارند. از آن‌طرف قیمت‌ تلویزیون ها ممکن است تا جایی که مغزتان سوت بکشد بالا می‌رود؛ به‌عنوان مثال ممکن است با گشتن بین مدل‌های مختلف، با یک تلویزیون ۱۹۰ میلیون تومانی مواجه شوید! تلویزیونی که خرید آن به اندازه یک سمند ال‌ایکس بودجه لازم دارد. ممنوعیت واردات لوازم هانگی از یک طرف و گرانی دلار از دیگر باعث شده پیدا کردن تلویزیون خمیده کار ساده‌ای نباشد. برند‌های ایرانی هم توانایی ساخت چنین تلویزیون‌هایی را ندارند. اگر تلویزیون صفحه‌خمیده پیدا کنید، احتمالا یا قاچاق است یا ته‌مانده انبار شرکت‌هایی که پیش از این محصولات برند‌های کره‌ای را در ایران می‌فروختند. پس اگر الان دنبال خرید تلویزیون می‌گردید، دست‌ودلبازانه‌ترین حالت این است که تلویزیون جدید شما قابلیت پخش تصویر 4K، سیستم‌عامل هوشمند و حداقل ۵۵ اینچ اندازه داشته باشد.

قیمت تلویزیون 4K؛ می‌خواهم بهترین کیفیت را داشته باشم

به گزارش فرارو، کیفیت تصویر در تلویزیون 4K چهار برابر تلویزیون Full HD یا همان تمام اچ‌دی است و رزولوشن آن‌ها ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل است. دو سه مدل تلویزیون ۴۳ اینچی با برند ال‌جی و سامسونگ در بازار ایران پیدا می‌شود که توانایی پخش تصاویر به‌صورت 4K را دارند. قیمت آن‌ها در محدوده ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان است. تلویزیون‌های ۴۹ اینچی 4K برند‌های داخلی در بازار حداقل ۹ میلیون تومان قیمت دارد و نهایتا به ۱۱ میلیون تومان می‌رسد، اما تلویزیون‌های ۴۹ اینچ 4K ال‌جی و سامسونگ حداقل ۲۰ میلیون تومان قیمت دارند. طبیعتا هرچه ابعاد صفحه بزرگ‌تر شود، قیمت تلویزیون هم بالاتر می‌رود. برای مثال تلویزیون‌های ۵۵ اینچی که بیشترین طرفدار را در بازار دارند، با کیفیت تصویر ۴K بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان فروخته می‌شوند و قیمت مدل‌های کره‌ای از ۲۵ میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی موارد به ۴۰ میلیون تومان می‌رسد. تلویزیون‌های ۴K با ابعاد ۶۵ اینچ از برند‌های ایرانی حداقل ۱۷ میلیون تومان قیمت دارند و پیدا کردنشان چندان کار راحتی نیست.

روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

مدل‌های خارجی سخت‌تر از آن‌ها در بازار پیدا می‌شوند و قیمتشان حداقل ۴۰ میلیون تومان است. بزرگترین تلویزیون‌های موجود در بازار ۷۵ اینچی هستند و برند‌های ایرانی این تلویزیون‌های 4K را بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون تومان می‌فروشند. این تلویزیون‌ها در حال حاضر گران‌تر مدل‌های ایرانی موجود در بازار هستند. مدل‌های کره‌ای تلویزیون ۷۵ اینچی 4K حداقل ۸۰ میلیون تومان قیمت دارند و در یک نمونه کم‌نظیر که در بازار مشاده شده قیمت یک تلویزیون به ۱۸۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت تلویزیون Full HD؛ می‌خواهم اقتصادی انتخاب کنم

قیمت تلویزیون‌ ۴۹ اینچی Full HD ایرانی از حدود هشت میلیون شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۱۰ میلیون تومان ‌می‌رسد

تلویزیون‌های Full HD رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارند. بزرگترین تلویزیون‌هایی که با این کیفیت تصویر به بازار عرضه شده‌اند، ۵۵ اینچی هستند و برای انواع بزرگتر، کیفیت تصویر به 4K می‌رسد. قیمت این سری تلویزیون‌ها حداقل پنج میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است که مربوط به یک تلویزیون ۴۰ اینچی است. قیمت تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با کیفیت Full HD از شش میلیون تومان شروع می‌شود و به هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌رسد.

این تلویزیون‌ها حدود سه میلیون تومان از مدل‌های مشابه 4K ارزان‌تر هستند. تلویزیون‌های ۴۳ اینچی با کیفیت Full HD برند‌های خارجی در محدوده ۱۲ میلیون تومان فروخته می‌شوند. مدل‌های ۴۹ اینچی تلویزیون‌های Full HD برند‌های ایرانی از حدود هشت میلیون تومان شروع می‌شود و گران‌ترینشان ۱۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت همین مدل تلویزیون‌های ۴۹ اینچی Full HD از برند‌های کره‌ای بعضا به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد و دو برابر گران‌ترین مدل‌های داخلی قیمت دارند. تلویزیون‌های ۵۵ اینچی Full HD ایرانی در محدوده ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

قیمت تلویزیون HD؛ می‌خواهم یک تلویزیون در فضای کوچک داشته باشم

کوچکترین تلویزیون‌ها با ابعاد ۲۴ و ۳۲ اینچی که عموما به درد محیط‌های کوچک می‌خورد، عموما کیفیت تصویر HD دارند. رزولوشن آن‌ها ۷۲۰ در ۱۲۸۰ است و در حال حاضر پایین‌ترین کیفیت تصویر در بین تلویزیون‌ها به حساب می‌آید. برای همین قیمت این مدل‌ها بسیار پایین است و برای کسانی که به فکر خرید تلویزیون با کمترین هزینه هستند، می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. مدل‌های ۳۲ اینچی این تلویزیون‌ها حدود سه تا چهار میلیون تومان و مدل‌های کوچک‌تر ۲۴ اینچی، حدود دو تا سه میلیون تومان قیمت دارند.



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 / 10 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

در این پست می خوایم ببینیم طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه خصوصیات و مزیت هایی دارد که سایت مانند دیجی کالا بسازید یا نه سایت اختصاصی بسازید امروز می خوایم به این سوال مهم پاسخ بدیم که خیلی ها از ما میپرسند.

معرفی بهترین طراحی سایت شبیه دیجی کالا در ایران

خب قبل از این که به این مورد برسیم طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه مزیتی دارد و آیا انتخاب کنیم این نوع ساخت یا نه ابتدا بپردازیم به این که در ایران شرکتی طراحی سایت شبیه دیجی کالا دارد یا خیر؟ خب، جواب این سوال واضح است بله! شرکت های زیادی هستند که پکیج های فروشگاهی دیجی کالا ارائه می دهند اما بهترین آن ها را گروه ایران تمز ارائه داده است که مدت زیادی از ارائه آن میگذرد و کاربران زیادی استفاده کرده اند.

منبع این مورد را می توانید در صفحه خودشان مشاهده کنید با لینک طراحی سایت دیجی کالا استفاده کنید و صفحه خرید این طراحی را ببینید که خودشان نصب و راه اندازی می کنند و کاملا اختصاصی است. این پکیج بسیار کامل است و حتی اپلیکیشن هم دارد و همچنین خدمات جانبی خوبی دارد که هر کسی می تواند فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا خود را داشته باشد که با قیمت بسیار پایین ارائه می دهد.

مزیت های داشتن سایت مشابه دیجی کالا

حال بهتره در مورد مزیت های داشتن سایت مشابه دیجی کالا صحبت کنیم. طراحی سایت مراحل پیچیده ای دارد و سایت دیجی کالا سال ها فعال است و تا الان از مخاطبان و عملکرد آنان خیلی چیز ها متوجه شده و طراحی الان دیجی کالا نتیجه سال ها تلاش تیم برنامه نویسی و طراحی دیجی کالا است.

مزیت های داشتن سایت مثل دیجی کالا را در عنوان های زیر بخوانید:

  1. مطابق سلیقه ایرانیان
  2. آشنا به چشم ایرانیان
  3. امکانات حرفه ای که هر فروشگاهی نیاز دارد
  4. روند خرید آسان
  5. داشتن چندین نوع مدل تخفیفات

اکنون داشتن سایت مثل دیجی کالا مطابق با سلیقه ایرانیان است که به راحتی می توانید آن را با پکیج هایی مثل ایران تمز استفاده نمایید و لذت ببرید! حال می خوایم بپردازیم به امکاناتی که در پکیج طراحی سایت دیجی کالا ایران تمز وجود دارد که در عنوان های زیر مشخص است:

  • در بستر وردپرس و ووکامرس
  • منو و مگامنو حرفه ای
  • هدر سایت شبیه دیجی کالا
  • صفحه اصلی کاملا اختصاصی بسازید
  • هماهنگ با افزونه های مهم
  • صدور فاکتور
  • افزودن بینهایت محصول و دسته بندی
  • ساخت نامحدود صفحه و منو
  • رنگ بندی دلخواه فروشگاه
  • مدیریت و افزودن ویژگی های محصولات(نمایش در مشخصات فنی محصول) به طور مثال: رنگ، حافظه، سایز، اندازه و…
  • امکان اتصال به پنل پیامک برای عضویت و ورود با شماره موبایل و پیامک کد تایید
  • امکان تنظیم اجباری یا اختیاری ثبت مکان تحویل کالا روی نقشه
  • مدیریت تخفیف ها ، فروش ویژه و چند نوع پیشنهادات شگفت انگیز
  • امکان فروش محصولات فیزیکی، مجازی و دانلودی
  • امکان فروش براساس تعداد محصولات داخل انبار
  • فوتر (پاورقی) ساز حرفه ای و طراحی با درگ و دراپ
  • سیستم حرفه ای سفارشات، سوابق خرید کاربر، پیگیری سفارشات و…
  • سیستم حرفه ای ساخت فاکتور خودکار با چندین طراحی مختلف و آماده پرینت
  • مگامنو حرفه ای
  • قرار گیری بینهایت بنر در صفحه اصلی
  • صفحه ساز حرفه ای برای چیدمان صفحه اصلی دراپ و دراگ
  • امکان افزودن پنجره پاپ اپ
  • بخش بلاگ حرفه ای
  • چند روش پرداخت و ارسال کالا همزمان و قابل تنظیم
  • سیستم کد تخفیف
  • قابلیت چند قیمتی بودن محصولات
  • امکان ارائه قیمت عمده و خرده فروشی
  • امکان تنظیم خرید بدون ثبت نام
  • بخش حسابداری دقیق و حرفه ای
  • بخش مدیریت انبار
  • اتصال به تمام درگاه های بانکی
  • استاندارد برای اینماد و نماد های دیگر

سایت دیجی کالا چه ویژگی های مهمی دارد

جالب بدانید دیجی کالا یکی از سایت های کامل فروشگاهی ایران است که امکانات بسیار خوبی دارد حال در موارد زیر مروری به این موارد داشته باشیم:

اپلیکیشن اندروید ووکامرس

در طراحی سایتی که ایران تمز ارائه میدهد یک اپلیکیشن ووکامرس حرفه ای و همگام با سایت وجود دارد به این صورت که هر محصول یا مقاله ای در سایت قرار دهید به صورت خودکار در اپلیکیشن شما هم منتشر می شود بنابراین اپلیکیشن کاملا خودکار است و شامل تنظیمات و شخصی سازی هایی می شود از جمله کنترل بنر های صفحه اول و انتخاب دسته بندی های دلخواه برای نمایش در صفحه اصلی است.

نکته قابل توجه این است که اپلیکیشن هم در کنار سایت بسیار اهمیت دارد جدا از این که به اعتبار سایت شما می افزاید، مخاطبان در گوشی شما هم به محصولات شما دسترسی خواهند داشت و ارتباط نزدیک تری وجود دارد و نکته مثبت دیگر اپلیکیشن را می توانید در مارکت های مختلف مثل بازار منتشر کنید و از این طریق بدون هزینه اضافه بازدید و در نهایت مشتری جذب نمایید.

این اپلیکیشن با داشتن ظاهری کاربرپسند یک اپلیکیشن بسیار حرفه ای طراحی سایت دیجی کالا است که می تواند یک مکمل عالی برای فروشگاه اینترنتی شما باشد.

قالب فروشگاهی وردپرس برای دیجی کالا

ایا وردپرس با قالب های فروشگاهی خود می تواند سایتی مانند دیجی کالا برای شما بسازد؟ پاسخ بله است وردپرس با گسترشی که داشته است با یک قالب فروشگاهی وردپرس می توانید سایتی مانند دیجی کالا داشته باشید. که در هر نظر شبیه به دیجی کالا عمل کند البته لازم به ذکر است بعضی از امکانات دیجی کالا تنها خارج از وردپرس یا با افزونه فوق حرفه ای قابل پیاده سازی است. اما در کل شما می توانید سایتی مانند دیجی کالا را با قالب های فروشگاهی داشته باشید که در هزینه های خود صرفه جویی می شود.

فروشگاهی حرفه ای

موضوع مهمی که باید مورد توجه افرادی که می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند باشد کاربر پسند بودن سایت و اپلیکیشن است که انتخاب ما برای این پکیج شباهت با دیجی کالا بوده چرا که بزرگترین فروشگاه ایرانی است در ظاهر آن در ذهن ایرانیان جا افتاده در نتیجه این پکیج مطابق با سلیقه ایرانیان است.

پتانسیل فروش بیشتر

ما در طراحی سایت دیجی کالا این پکیج استراتژی های بازاریابی و افزایش فروش یک فروشگاه اینترنتی موفق را بررسی کردیم و در راستا آن امکاناتی را افزودیم. مواردی همچون انواع کد تخفیفات و سه مدل نمایش پیشنهادات و تخفیفات فروشگاه که به فروش شما کمک خواهند کرد. همچنین قابلیت فعال سازی پاپ آپ های حرفه ای برای پیشنهادات تخفیفات و موارد دیگر که برای افزایش فروش در نظر گرفته شده است.

طراحی اختصاصی قالب وردپرس

شما می توانید با طراحی قالب وردپرس مشابه دیجی کالا را داشته باشید یعنی به طراح بگویید که مانند سایت دیجی کالا برای شما بسازد که المان های اختصاصی که در فکرتان است را پیاده کنید در این امر بهترین راه برای داشتن سایتی حرفه ای چه مشابه دیجی کالا و چه سایت های دیگر می باشد. سایت ایران تمز قدیمی ترین سایت در زمینه طراحی اختصاصی قالب های وردپرس است که به راحتی می توانید سفارش طراحی را ثبت کنید

موضوعات مختلف فروشگاه

سایت مشابه دیجی کالا توسط مجموعه ایران تمز به طوری ساخته شده که مناسب هر نوع موضوع کاری است.

موضوعات تخصصی با دسته بندی های کم مانند فروش عسل، فروش قطعات و… و یا فروشگاهی تخصصی با دسته بندی و محصولات فراوان مانند فروشگاه موبایل، فروش لوازم جانبی، فروش لوازم بهداشتی، فروش لوازم خانگی و… و یا فروشگاهی با دسته بندی و محصولات بسیار زیاد به بزرگی دیجی کالا را پوشش می دهد.

در آخر حتما پیشنهاد می کنم از پکیج طراحی سایت ایران تمز استفاده کنید و سایت وردپرسی خود را بر پایه ووکامرس فروشگاهی بسازید.

منبع: طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه مزیتی دارد 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 22 / 9 / 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ریحانه

سرخطی زدن در بورس به چه معنا است؟

گاهی اوقات سهم هایی که عرضه های بالا دارند با صف های خرید یا فروش سنگپن رو به رو می شوند.

در این حالت ها سفارش خرید یا فروش سهم مشتری توسط کارگزاری و بازار بورس در حالت انتظار می ماند و سفارش ها برای آن دسته از مشتریانی انجام خواهد شد که زودتر از بقیه سفارش خود را ثبت کرده اند.

در عمل سرخطی زدن، سفارش مشتری باید در همان لحظه شروع معاملات در بازار بورس ثبت شود تا سفارش در ابتدای صف قرار بگیرد و در اسرع وقت انجام بگیرد.

در واقع شما باید پیش از شروع عمل معماملات بازار سفارش خود را ثبت کنید.

یکی از روش های سرخطی زدن این است که ابتدا در پیش نویس کارگزاری اقدام به ثبت تعداد سهم و قیمت برای معامله کنید و سپس این پیش نویس را کپی کنید و در چند ثانیه قبل از آغاز شروع معاملات بازار چندین بار این پیش نویس را ارسال کنید تا عمل سرخطی سهم شما انجام بگیرد و سفارش شما در ابتدای صف قرار بگیرد.

راه های دیگری نیز برای انجام این عمل وجود دارد، یکی از این راه و روش ها استفاده از ربات سرخطی زن است.

در این روش ربات سفارش شما را ثبت می کند و در زمان شروع بازار اقدام به ارسال سفارش شما می کند و سفارشتان را در ابتدای صف خرید یا فروش قرار می دهد.

البته برخی سودجویان اقدام به طراحی ربات هایی در این رابطه کرده اند که نه تنها عمل ثبت سفارش و سرخطی را انجام نمی دهند بلکه می توانند اطلاعات پرتفوی یک کاربر را خارج کنند و از این موضوع سوء استفاده می کنند.

منبع : https://b2n.ir/364870




:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 9 / 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد